Organizacja Fundacja promocji polskiej borówk osiągnęła 85 260 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 85 260 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 176 321 zł.
Strata netto wyniosła 91 061 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 85 260 zł w 2023 roku.
• 9399 zł w 2022 roku.
• 24 683 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 487 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -91 061 zł w 2023 roku.
• -14 770 zł w 2022 roku.
• -1246 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fundacja promocji polskiej borówk wynosi -88 tys. zł.
EBITDA Fundacja promocji polskiej borówk wynosi -88 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
20 921 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -88 411 zł w
2023 roku.
• -14 770 zł w
2022 roku.
• -848 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
20 921 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -88 411 zł w
2023 roku.
• -14 770 zł w
2022 roku.
• -848 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji polskiej borówk wynosi 56 840 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 213 150 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -12 225 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 56 840 zł w 2023 roku.
• 6266 zł w 2022 roku.
• 16 455 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja promocji polskiej borówk wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Fundacja promocji polskiej borówk wyniosły 173 671
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-730 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji polskiej borówk wyniosła 19 386 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 386 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 386 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -132 119 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 151 505 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 386 zł w 2023 roku.
• 1128 zł w 2022 roku.
• 1450 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -470%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
Marża operacyjna wyniosła -104%.
Marża netto wyniosła -107%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -300.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja promocji polskiej borówk wyniosły 151 505 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 386 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 782%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 268 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 151 505 zł w 2023 roku
• 42 186 zł w 2022 roku
• 27 738 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 286.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 782% w 2023 roku
• 3740% w 2022 roku
• 1913% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja promocji polskiej borówk wykazała przychody na poziomie 85 260 zł.
Organizacja zarobiła -91 061 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -91 061 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Fundacja promocji polskiej borówk wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
FUNDACJA PROMOCJI POLSKIEJ BORÓWK