Universe Marketing Services Sp. z o.o. to firma zajmująca się dystrybucją produktówspożywczych i suplementów diety. Specjalizuje się w sprzedaży naturalnych produktów, takich jak nasiona, mieszanki ziół oraz błonnik dietetyczny. W ofercie firmy znajduje się produkt zwany Błonnik Primvitalny, który jest unikalnym połączeniem nasion babki płesznik i łupin nasiennych babki jajowatej. Celem jego stosowania jest poprawa zdrowia jelit oraz wspomaganie procesów oczyszczania organizmu. Produkt należy do kategorii, której właściwości zostały potwierdzone poprzez przeprowadzone badania, co czyni go wyjątkowym na rynku. Universe Marketing Services zapewnia również, że każda partia oferowanych produktów jest starannie testowana pod kątem obecności metali ciężkich, pleśni oraz pozostałości pestycydów, co świadczy o dbałości o jakość. Firma umożliwia zakupy przez internet, a klienci mogą korzystać z atrakcyjnych promocji oraz programów lojalnościowych, co zwiększa ich zaangażowanie oraz satysfakcję z produktów.
W skrócie
Sprzedaż naturalnych produktów zdrowotnych i suplementów diety
Oferta obejmuje nasiona, mieszanki ziół oraz błonnik Primvitalny
Produkty testowane pod kątem czystości i bezpieczeństwa
Możliwość zakupu przez sklep internetowy z promocjami dla klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Universe marketing services osiągnęła 183 573 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 183 573 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 181 545 zł.
Zysk netto wyniósł 2028 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 36 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 183 573 zł w 2022 roku.
• 190 948 zł w 2021 roku.
• 205 393 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2028 zł w 2022 roku.
• -3370 zł w 2021 roku.
• 21 039 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Universe marketing services wynosi 142 734 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
12 240 zł a 458 932 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 547 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 142 734 zł w 2022 roku.
• 135 491 zł w 2021 roku.
• 231 803 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Universe marketing services wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Universe marketing services wyniosła 58 338 zł.
a
ktywa obrotowe to 58 338 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 58 338 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 320 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 42 018 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 58 338 zł w 2022 roku.
• 37 224 zł w 2021 roku.
• 33 205 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -114.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2411256.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Universe marketing services wyniosły 42 018 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 58 338 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 42 018 zł w 2022 roku
• 26 301 zł w 2021 roku
• 18 913 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 57% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Universe marketing services wykazała przychody na poziomie 183 573 zł.
Organizacja zarobiła 2248 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 220 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2028 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 220 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 2820 zł w 2020 roku