E-LOOK MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000678222
NIP
5223092071
REGON
367296217

Podsumowanie

aktywa
145 tys.
przychód
130 tys.
zysk
-67 tys.
wartość firmy
87 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. POŁCZYŃSKA, 106
Kod pocztowy
01-304
Rejestracja
2017-05-15
Rozpoczęcie działalności
2017-05-15
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja E-look media osiągnęła 130 348 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 130 348 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 197 771 zł.
Strata netto wyniosła 67 423 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 43 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 130 348 zł w 2020 roku.
• 20 471 zł w 2019 roku.
• 76 493 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -22 474 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -67 423 zł w 2020 roku.
• -40 071 zł w 2019 roku.
• -3633 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-look media wynosi 86 899 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 325 870 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 966 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 86 899 zł w 2020 roku.
• 13 648 zł w 2019 roku.
• 55 771 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów E-look media wyniosła 145 126 zł.
a
ktywa trwałe to 14 773 zł.
a
ktywa obrotowe to 130 352 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 145 126 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -101 127 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 246 252 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 48 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 145 126 zł w 2020 roku.
• 26 478 zł w 2019 roku.
• 33 979 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
Marża operacyjna wyniosła -52%.
Marża netto wyniosła -52%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania E-look media wyniosły 246 252 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 145 126 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 82 084 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 246 252 zł w 2020 roku
• 60 182 zł w 2019 roku
• 27 612 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2020 roku
• 227% w 2019 roku
• 81% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja E-look media wykazała przychody na poziomie 130 348 zł.
Organizacja zarobiła -67 423 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -67 423 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja E-look media wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 18% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pleszczyński Marcin posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Miłosz Monika posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.