CONTENT MARKET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000668356
NIP
1231344622
REGON
366805875

Podsumowanie

aktywa
590 tys.
przychód
389 tys.
zysk
265
wartość firmy
388 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WÓLKA KOSOWSKA
Adres
UL. NADRZECZNA, 14A/HALA6
Kod pocztowy
05-552
Rejestracja
2017-03-16
Rozpoczęcie działalności
2017-03-16
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE SPRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Content market osiągnęła 389 245 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 389 245 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 388 979 zł.
Zysk netto wyniósł 265 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 56 177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 389 245 zł w 2022 roku.
• 962 550 zł w 2021 roku.
• 646 757 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 265 zł w 2022 roku.
• 73 903 zł w 2021 roku.
• 60 667 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Content market wynosi 388 086 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2651 zł a 973 111 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 33 273 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 388 086 zł w 2022 roku.
• 1 064 579 zł w 2021 roku.
• 745 676 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Content market wyniosła 590 293 zł.
a
ktywa trwałe to 13 008 zł.
a
ktywa obrotowe to 577 285 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 590 293 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 170 040 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 420 254 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 49 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 590 293 zł w 2022 roku.
• 618 597 zł w 2021 roku.
• 435 502 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Content market wyniosły 420 254 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 590 293 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54 877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 420 254 zł w 2022 roku
• 448 910 zł w 2021 roku
• 339 718 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2022 roku
• 73% w 2021 roku
• 78% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Content market wykazała przychody na poziomie 389 245 zł.
Organizacja zarobiła 1605 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1340 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 265 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 83% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 268 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1340 zł w 2022 roku
• 7500 zł w 2021 roku
• 6000 zł w 2020 roku

Organizacja Content market wykazała zysk netto większy niż 48% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
Organizacja wykazała przychód większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 48% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Chen Qiulian posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Ye Xingqin posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.