SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Mca agencja reklamowa osiągnęła 359 380 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 359 380 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 438 968 zł.
Strata netto wyniosła 79 587 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 42 453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 359 380 zł w 2019 roku.
• 452 477 zł w 2018 roku.
• 274 475 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -57 382 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -79 587 zł w 2019 roku.
• 37 080 zł w 2018 roku.
• 35 177 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mca agencja reklamowa wynosi 239 587 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 898 451 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -55 243 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 239 587 zł w 2019 roku.
• 504 163 zł w 2018 roku.
• 350 073 zł w 2017 roku.
Ryzyko likwidacji
Ryzyko likwidacji organizacji Mca agencja reklamowa wynosi 2,16%. To oznacza, że istnieje 2,16% szans na likwidację tej firmy w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko likwidacji
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,855% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko wynosiło:
• 2,16% w 2019 roku.
• 0,62% w 2018 roku.
• 0,45% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mca agencja reklamowa wynosi 0,20%. To oznacza, że firma ma szansę 0,20% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,095% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,20% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mca agencja reklamowa wyniosła 100 135 zł.
a
ktywa obrotowe to 100 135 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 114 796 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7331 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 107 466 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 100 135 zł w 2019 roku.
• 181 963 zł w 2018 roku.
• 95 345 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -79%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1,086%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -58.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -592.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mca agencja reklamowa wyniosły 107 466 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 100 135 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 107 466 zł w 2019 roku
• 109 706 zł w 2018 roku
• 60 168 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2019 roku
• 60% w 2018 roku
• 63% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mca agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 359 380 zł.
Organizacja zarobiła -79 587 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -79 587 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3292 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 9999 zł w 2018 roku
• 6584 zł w 2017 roku