Organizacja Creative-fashion osiągnęła 2 002 077 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 987 506 zł. Pozostałe przychody to 14 571 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 933 798 zł.
Zysk netto wyniósł 53 708 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 97 085 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 002 077 zł w 2023 roku.
• 1 168 248 zł w 2022 roku.
• 1 058 834 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -31 465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 53 708 zł w 2023 roku.
• -281 zł w 2022 roku.
• -6158 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative-fashion wynosi 2 122 159 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
537 085 zł a 5 005 191 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2110 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 122 159 zł w 2023 roku.
• 1 311 158 zł w 2022 roku.
• 1 268 426 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative-fashion wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative-fashion wyniosła 803 385 zł.
a
ktywa trwałe to 426 496 zł.
a
ktywa obrotowe to 376 889 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 803 385 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 763 476 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 39 909 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 803 385 zł w 2023 roku.
• 758 039 zł w 2022 roku.
• 779 548 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative-fashion wyniosły 39 909 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 803 385 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3151 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 39 909 zł w 2023 roku
• 48 271 zł w 2022 roku
• 29 499 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2023 roku
• 6% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative-fashion wykazała przychody na poziomie 2 002 077 zł.
Organizacja zarobiła 61 378 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7670 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 53 708 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8485 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7670 zł w 2023 roku
• 742 zł w 2022 roku
• 39 zł w 2021 roku
Organizacja Creative-fashion wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 11% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.