Wspieranie sklepów poprzez negocjowanie warunków zakupowych
Możliwość zostania franczyzobiorcą Carrefour Express
Szeroki asortyment wysokiej jakości produktów spożywczych
Współpraca z ponad 300 sklepami spożywczymi
Kompleksowe wsparcie podczas transformacji placówek
F.J. MARKETING CONCEPT to renomowana sieć sklepów spożywczych funkcjonująca na rynku od ponad dekady. Firma specjalizuje się we wspieraniu partnerów handlowych poprzez negocjowanie korzystnych warunków zakupowych, które pozwalają sklepom przetrwać w trudnych czasach gospodarczych oraz rozwijać działalność w perspektywie długoterminowej. Dzięki umowie partnerskiej z Carrefour Polska, członkowie sieci F.J. mają możliwość zostania franczyzobiorcami Carrefour Express na preferencyjnych warunkach, korzystając z różnorodności konceptów, takich jak zielony, pomarańczowy lub Globi.F.J. Sklepy Spożywcze oferują szeroki asortyment wysokiej jakości produktów spożywczych, dbając o atrakcyjne ceny i współpracę z wiodącymi producentami oraz dystrybutorami. Sieć działa na podstawie umów z ponad 300 sklepami spożywczymi w województwie mazowieckim i systematycznie poszerza swój zasięg. Firma nie tylko wspiera partnerów podczas negocjacji z franczyzodawcą, ale także pomaga w transformacji placówek, zapewniając kompleksowe wsparcie na każdym etapie współpracy.F.J. MARKETING CONCEPT jest znana jako stabilny partner dla producentów i dostawców, co potwierdzają 14 lata działalności na rynku usług marketingowych. Firma regularnie informuje swoich partnerów o aktualnych promocjach, nowościach produktowych oraz warunkach zakupowych poprzez specjalnie dedykowany serwis internetowy. Działalność F.J. Sklepy Spożywcze jest ukierunkowana na długofalowy rozwój i umacnianie pozycji partnerów handlowych na rynku spożywczym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja F.j. marketing concept osiągnęła 1 795 668 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 795 668 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 648 974 zł.
Zysk netto wyniósł 146 694 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 275 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 795 668 zł w 2023 roku.
• 1 161 910 zł w 2022 roku.
• 996 955 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 36 737 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 146 694 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 217 157 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji F.j. marketing concept wynosi 2 101 337 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
317 447 zł a 4 489 170 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 334 120 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 101 337 zł w 2023 roku.
• 1 082 970 zł w 2022 roku.
• 2 299 897 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji F.j. marketing concept wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,029% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,27% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 175 559
zł.
Koszty operacyjne F.j. marketing concept wyniosły 1 631 086
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
26 332 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 175 559 zł w 2023 roku
• 160 009 zł w 2022 roku
• 122 756 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
•
16% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów F.j. marketing concept wyniosła 665 583 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 57 275 zł.
a
ktywa obrotowe to 608 308 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 665 583 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 423 262 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 242 321 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 88 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 665 583 zł w 2023 roku.
• 886 657 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania F.j. marketing concept wyniosły 242 321 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 665 583 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 242 321 zł w 2023 roku
• 475 506 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja F.j. marketing concept wykazała przychody na poziomie 1 795 668 zł.
Organizacja zarobiła 162 356 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 662 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 146 694 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2610 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 662 zł w 2023 roku
• 13 417 zł w 2022 roku
• 21 477 zł w 2021 roku
Organizacja F.j. marketing concept wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 77% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Olkowski Rafał
posiada 100 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Olkowska Hanna
posiada 100 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.