SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST W WYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU, A W WYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU WRAZ Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
IMAGENCY to wrocławska agencja marketingowa specjalizująca się w kompleksowejobsłudze marketingowej dla firm. Działa na rynku od 2002 roku, łącząc doświadczenie z kreatywnością, co pozwala jej skutecznie wspierać biznesy swoich klientów. Agencja stawia na bliski kontakt z klientem oraz dostosowywanie strategii do jego indywidualnych potrzeb. W ofercie IMAGENCY znajduje się wiele usług, takich jak audyty marketingowe, opracowanie strategii, branding, kampanie reklamowe, zarządzanie mediami społecznościowymi, public relations, digital marketing, projektowanie stron internetowych oraz produkcja materiałów graficznych i wideo. Wśród zrealizowanych projektów można znaleźć współpracę z wieloma prestiżowymi markami, co świadczy o wysokiej jakości ich pracy. IMAGENCY nieustannie dąży do podnoszenia poprzeczki i dostosowywania swoich działań do zmieniających się trendów w marketingu.
W skrócie
Kompleksowa obsługa marketingowa dla firm.
Usługi obejmujące branding, kampanie reklamowe, PR, digital marketing i więcej.
Realizacja projektów związanych z grafiką, fotografią i produkcją wideo.
Skuteczne strategie oparte na analizie potrzeb klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Imagency - agencja marketingu zintegrowanego osiągnęła 150 226 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 150 226 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 201 982 zł.
Strata netto wyniosła 51 755 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 70 793 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 150 226 zł w 2018 roku.
• 79 433 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -75 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -51 755 zł w 2018 roku.
• 23 300 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wynosi 100 151 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 375 566 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -46 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 100 151 zł w 2018 roku.
• 146 156 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2018 roku.
• 0,03% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wyniosła 24 552 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 552 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 552 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -59 081 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 83 634 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -34 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 552 zł w 2018 roku.
• 58 747 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -211%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła -34%.
Marża netto wyniosła -34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -250.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 405.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -63.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -63.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wyniosły 83 634 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 552 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 341%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 83 634 zł w 2018 roku
• 66 072 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 228.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 341% w 2018 roku
• 112% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wykazała przychody na poziomie 150 226 zł.
Organizacja zarobiła -51 755 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -51 755 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku