SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST W WYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU, A W WYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU WRAZ Z JEDNYM Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Usługi obejmujące branding, kampanie reklamowe, PR, digital marketing i więcej.
Realizacja projektów związanych z grafiką, fotografią i produkcją wideo.
Skuteczne strategie oparte na analizie potrzeb klientów.
IMAGENCY to wrocławska agencja marketingowa specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marketingowej dla firm. Działa na rynku od 2002 roku, łącząc doświadczenie z kreatywnością, co pozwala jej skutecznie wspierać biznesy swoich klientów. Agencja stawia na bliski kontakt z klientem oraz dostosowywanie strategii do jego indywidualnych potrzeb. W ofercie IMAGENCY znajduje się wiele usług, takich jak audyty marketingowe, opracowanie strategii, branding, kampanie reklamowe, zarządzanie mediami społecznościowymi, public relations, digital marketing, projektowanie stron internetowych oraz produkcja materiałów graficznych i wideo. Wśród zrealizowanych projektów można znaleźć współpracę z wieloma prestiżowymi markami, co świadczy o wysokiej jakości ich pracy. IMAGENCY nieustannie dąży do podnoszenia poprzeczki i dostosowywania swoich działań do zmieniających się trendów w marketingu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Imagency - agencja marketingu zintegrowanego osiągnęła 150 226 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 150 226 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 201 982 zł.
Strata netto wyniosła 51 755 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 70 793 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 150 226 zł w 2018 roku.
• 79 433 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -75 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -51 755 zł w 2018 roku.
• 23 300 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wynosi -51 tys. zł.
EBITDA Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wynosi -51 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
74 543 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -51 243 zł w
2018 roku.
• 23 300 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
74 494 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -51 194 zł w
2018 roku.
• 23 300 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wynosi 100 151 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 375 566 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -46 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 100 151 zł w 2018 roku.
• 146 156 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Imagency - agencja marketingu zintegrowanego wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.