Organizacja Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności osiągnęła 25 495 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 495 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 27 825 zł.
Strata netto wyniosła 2330 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 25 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 495 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2330 zł w 2018 roku.
• 3835 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności wynosi -2 tys. zł.
EBITDA Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności wynosi -2 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
7305 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2330 zł w
2018 roku.
• 4975 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
7305 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -2330 zł w
2018 roku.
• 4975 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności wynosi 20 747 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 63 737 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1254 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 747 zł w 2018 roku.
• 19 493 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,02% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności wyniosła 27 022 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 022 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 022 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 22 022 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 022 zł w 2018 roku.
• 11 472 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności wyniosły 22 022 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 022 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 089 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 22 022 zł w 2018 roku
• 5933 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 82% w 2018 roku
• 52% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności wykazała przychody na poziomie 25 495 zł.
Organizacja zarobiła -2330 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2330 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1140 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 1140 zł w 2017 roku
Organizacja Sem on media spółki z ograniczoną odpowiedzialności wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.0002%.