SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych w modelu 360°.
Zarządzanie projektami IT, w tym ecommerce i aplikacje mobilne.
Produkcja treści kreatywnych, w tym wideo i animacje.
Venture building – tworzenie nowych produktów od podstaw.
Doradztwo strategiczne i konsulting w zakresie innowacji.
SMARTWEB MEDIA jest agencją digitalową, która działa na rynku od 2008 roku, kiedy to uruchomiła platformę android.com.pl, szybko zyskując popularność i tworząc jedną z największych w Polsce społeczności zainteresowanej nowymi technologiami. Firma oferuje kompleksową obsługę marketingową w modelu 360°, co oznacza, że zajmuje się całym procesem kreacji kampanii reklamowych – począwszy od strategii, poprzez copywriting, projektowanie graficzne oraz produkcję materiałów wideo, aż po optymalizację działań reklamowych i raportowanie efektów. Klienci SMARTWEB MEDIA cenią sobie zaufanie i bezpieczeństwo, które oferują, byłymi partnerami zarówno dużych korporacji, jak i małych firm. SmartWeb Media stawia na dane i analizę, dostarczając rezultaty oparte na wydajnych metrykach, co pozwala na osiąganie założonych KPI. Dodatkowo, agencja specjalizuje się w takich usługach, jak tworzenie nowych produktów – venture building, doradztwo strategiczne, realizacja projektów IT oraz produkcja treści kreatywnych, obejmujących wideo, animacje oraz kampanie angażujące społeczność. Dzięki temu firma może realizować różnorodne cele marketingowe, od budowania świadomości marki, przez angażowanie konsumentów, po wsparcie sprzedaży, co czyni ją skutecznym partnerem na rynku reklamy cyfrowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Smartweb media osiągnęła 2 251 244 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 251 244 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 987 892 zł.
Zysk netto wyniósł 263 352 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 348 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 251 244 zł w 2023 roku.
• 1 412 832 zł w 2022 roku.
• 1 285 219 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 43 834 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 263 352 zł w 2023 roku.
• 29 081 zł w 2022 roku.
• 38 422 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Smartweb media wynosi 295 tys. zł.
EBITDA Smartweb media wynosi 301 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
49 090 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 295 329 zł w
2023 roku.
• 38 197 zł w
2022 roku.
• 46 963 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
49 636 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 300 597 zł w
2023 roku.
• 38 197 zł w
2022 roku.
• 46 963 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smartweb media wynosi 3 190 587 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
636 349 zł a 5 628 110 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 513 650 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 190 587 zł w 2023 roku.
• 1 497 048 zł w 2022 roku.
• 1 427 526 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smartweb media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 978 953
zł.
Koszty operacyjne Smartweb media wyniosły 1 955 915
zł.
Wynagrodzenia stanowią 50%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
149 527 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 978 953 zł w 2023 roku
• 700 551 zł w 2022 roku
• 547 393 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
50% w 2023 roku
•
51% w 2022 roku
•
44% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smartweb media wyniosła 1 160 437 zł.
a
ktywa trwałe to 16 065 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 144 372 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 160 437 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 848 466 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 311 971 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 182 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 160 437 zł w 2023 roku.
• 758 838 zł w 2022 roku.
• 814 203 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smartweb media wyniosły 311 971 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 160 437 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 083 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 311 971 zł w 2023 roku
• 173 724 zł w 2022 roku
• 258 170 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 23% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smartweb media wykazała przychody na poziomie 2 251 244 zł.
Organizacja zarobiła 293 203 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 851 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 263 352 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4942 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 851 zł w 2023 roku
• 15 140 zł w 2022 roku
• 6511 zł w 2021 roku