Organizacja Biuro reklamy mediów lokalnych osiągnęła 2 248 655 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 248 655 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 137 800 zł.
Zysk netto wyniósł 110 855 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 562 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 248 655 zł w 2023 roku.
• 1 923 902 zł w 2022 roku.
• 1 638 887 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 27 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 110 855 zł w 2023 roku.
• 121 683 zł w 2022 roku.
• 204 438 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Biuro reklamy mediów lokalnych wynosi 128 tys. zł.
EBITDA Biuro reklamy mediów lokalnych wynosi 128 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro reklamy mediów lokalnych wynosi 2 409 993 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
467 470 zł a 5 621 637 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 602 498 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 409 993 zł w 2023 roku.
• 2 153 661 zł w 2022 roku.
• 2 203 410 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro reklamy mediów lokalnych wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 641 317
zł.
Koszty operacyjne Biuro reklamy mediów lokalnych wyniosły 2 120 309
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
160 329 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 641 317 zł w 2023 roku
• 669 436 zł w 2022 roku
• 589 766 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2023 roku
•
38% w 2022 roku
•
42% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro reklamy mediów lokalnych wyniosła 948 077 zł.
a
ktywa obrotowe to 948 077 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 948 077 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 623 294 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 324 783 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 237 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 948 077 zł w 2023 roku.
• 741 816 zł w 2022 roku.
• 540 552 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro reklamy mediów lokalnych wyniosły 324 783 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 948 077 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 81 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 324 783 zł w 2023 roku
• 229 377 zł w 2022 roku
• 149 796 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
• 28% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro reklamy mediów lokalnych wykazała przychody na poziomie 2 248 655 zł.
Organizacja zarobiła 123 081 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 226 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 110 855 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3057 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 226 zł w 2023 roku
• 14 003 zł w 2022 roku
• 22 597 zł w 2021 roku