SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W SYTUACJI ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO JEDNOOSOBOWEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI, W SYTUACJI ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI NIEZBĘDNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU BĄDŹ CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Prokonsument to firma zajmująca się monitorowaniem i analizą rynku spożywczego,której celem jest dostarczanie aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach oraz trendach wpływających na branżę. Poprzez portal FoodFakty.pl, Prokonsument oferuje profesjonalne dane, raporty i analizy dotyczące bezpieczeństwa żywności, nowych przepisów prawnych oraz innowacji technologicznych w produkcji żywności. Organizacja koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb specjalistów z branży, dostarczając wiedzę ułatwiającą prowadzenie efektywnego biznesu. Prokonsument również organizuje szkolenia i warsztaty dla menedżerów, co przyczynia się do podnoszenia kompetencji w sektorze spożywczym. Dzięki ścisłej współpracy z ekspertem branżowymi, firma zdobyła zaufanie w środowisku, co pozwala jej na bycie wiarygodnym źródłem informacji i wsparcia w branży spożywczej.
W skrócie
Monitorowanie rynku spożywczego
Dostarczanie aktualnych informacji branżowych
Organizacja szkoleń i warsztatów dla menedżerów
Analizy dotyczące bezpieczeństwa żywności i regulacji prawnych
Współpraca z ekspertami sektora
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Prokonsument osiągnęła 1 637 492 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 637 372 zł. Pozostałe przychody to 120 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 448 874 zł.
Zysk netto wyniósł 188 498 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 270 113 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 637 492 zł w 2023 roku.
• 1 153 516 zł w 2022 roku.
• 1 014 957 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 58 799 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 188 498 zł w 2023 roku.
• 163 277 zł w 2022 roku.
• 262 242 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Prokonsument wynosi 2 068 828 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
223 174 zł a 4 093 729 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 342 937 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 068 828 zł w 2023 roku.
• 1 503 920 zł w 2022 roku.
• 1 725 605 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Prokonsument wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Prokonsument wyniosła 896 280 zł.
a
ktywa trwałe to 174 657 zł.
a
ktywa obrotowe to 721 623 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 896 280 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 297 565 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 598 715 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 144 683 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 896 280 zł w 2023 roku.
• 649 098 zł w 2022 roku.
• 640 229 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 63%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 100.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 161.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 164.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Prokonsument wyniosły 598 715 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 896 280 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59 421 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 598 715 zł w 2023 roku
• 540 031 zł w 2022 roku
• 694 439 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 132.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2023 roku
• 83% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Prokonsument wykazała przychody na poziomie 1 637 492 zł.
Organizacja zarobiła 217 670 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 172 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 188 498 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4862 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 172 zł w 2023 roku
• 25 700 zł w 2022 roku
• 16 589 zł w 2021 roku