PROKONSUMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000187843
NIP
5260201821
REGON
012105988

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
896 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,6 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
188 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SERWITUTY, 25
Kod pocztowy
02-233
Rejestracja
2004-01-14
Rozpoczęcie działalności
1992-02-08
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@prokonsument.net.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W SYTUACJI ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU JEST UPRAWNIONY DO JEDNOOSOBOWEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI, W SYTUACJI ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI NIEZBĘDNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU BĄDŹ CZŁONKA ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Opis
Prokonsument to firma zajmująca się monitorowaniem i analizą rynku spożywczego,której celem jest dostarczanie aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach oraz trendach wpływających na branżę. Poprzez portal FoodFakty.pl, Prokonsument oferuje profesjonalne dane, raporty i analizy dotyczące bezpieczeństwa żywności, nowych przepisów prawnych oraz innowacji technologicznych w produkcji żywności. Organizacja koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb specjalistów z branży, dostarczając wiedzę ułatwiającą prowadzenie efektywnego biznesu. Prokonsument również organizuje szkolenia i warsztaty dla menedżerów, co przyczynia się do podnoszenia kompetencji w sektorze spożywczym. Dzięki ścisłej współpracy z ekspertem branżowymi, firma zdobyła zaufanie w środowisku, co pozwala jej na bycie wiarygodnym źródłem informacji i wsparcia w branży spożywczej.
W skrócie
  • Monitorowanie rynku spożywczego
  • Dostarczanie aktualnych informacji branżowych
  • Organizacja szkoleń i warsztatów dla menedżerów
  • Analizy dotyczące bezpieczeństwa żywności i regulacji prawnych
  • Współpraca z ekspertami sektora

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Prokonsument osiągnęła 1 637 492 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 637 372 zł. Pozostałe przychody to 120 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 448 874 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 188 498 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 270 113 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 637 492 zł w 2023 roku.
• 1 153 516 zł w 2022 roku.
• 1 014 957 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 58 799 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 188 498 zł w 2023 roku.
• 163 277 zł w 2022 roku.
• 262 242 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Prokonsument wynosi 2 068 828 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 223 174 zł a 4 093 729 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 342 937 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 068 828 zł w 2023 roku.
• 1 503 920 zł w 2022 roku.
• 1 725 605 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Prokonsument wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,17% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Prokonsument wyniosła 896 280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 174 657 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 721 623 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 896 280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 297 565 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 598 715 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 144 683 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 896 280 zł w 2023 roku.
• 649 098 zł w 2022 roku.
• 640 229 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 63%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 100.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 161.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 164.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Prokonsument wyniosły 598 715 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 896 280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59 421 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 598 715 zł w 2023 roku
• 540 031 zł w 2022 roku
• 694 439 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 132.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2023 roku
• 83% w 2022 roku
• 108% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Prokonsument wykazała przychody na poziomie 1 637 492 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 217 670 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 29 172 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 188 498 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4862 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 172 zł w 2023 roku
• 25 700 zł w 2022 roku
• 16 589 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Prokonsument wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Olejnik Janusz posiada 48 udziałów, które stanowią 94.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.10.2020 jest Olejnik Janusz kontrolujący 94% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 18.12.2014 do 26.10.2020 była Olejnik Anna kontrolująca 94% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 03.02.2006 do 18.12.2014 najwięcej udziałów posiadała Nowakowska Marszałek Teresa . Jej udziały w tym czasie wynosiły 16%.

Podobne organizacje do PROKONSUMENT

Organizacja Numer KRS
1
0000765400
2
0000436554
3
0000672025
4
0000121569
5
0000623300
6
0000238835
7
0000643022
8
0000779925
9
0000410432
10
0000130719
11
0000619479
12
0000763942
13
0000685786
14
0000475008
15
0000427364
16
0000582996
17
0000310297
18
0000521076
19
0000812066
20
0000385149
21
0000221951
22
0000675038
23
0000908110
24
0000799802
25
0000728810
26
0000690383
27
0000882060
28
0000439216
29
0000740180
30
0000230498