Specjalizacja w utrzymaniu czystości i opiece zdrowotnej
Zajmuje się cateringiem i transportem medycznym
Vendi Marketing to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, która jest częścią Grupy Kapitałowej Rekeep Polska. Oferuje różnorodne usługi wsparcia, które są skierowane do klientów instytucjonalnych oraz komercyjnych. W ramach swojej działalności, Vendi Marketing specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z obszaru Facility Management. W ofercie znajdują się usługi utrzymania czystości, opieki zdrowotnej, cateringu oraz transportu medycznego. Działalność Grupy Rekeep Polska, do której należy Vendi Marketing, wyróżnia się na rynku poprzez długi staż oraz zaufanie, jakim darzą ją klienci, co przekłada się na efektywność i jakość świadczonych usług. Spółka angażuje się w rozwój branży, podnosząc standardy obsługi oraz dostosowując swoje oferty do dynamicznie zmieniających się oczekiwań rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Vendi marketing osiągnęła 5 578 972 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 578 972 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 609 342 zł.
Strata netto wyniosła 30 370 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 789 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 578 972 zł w 2019 roku.
• 50 000 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -15 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -30 370 zł w 2019 roku.
• 40 708 zł w 2018 roku.
• -262 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Vendi marketing wynosi -27 tys. zł.
EBITDA Vendi marketing wynosi -27 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
13 295 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -26 852 zł w
2019 roku.
• 47 901 zł w
2018 roku.
• -262 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
13 295 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -26 852 zł w
2019 roku.
• 47 901 zł w
2018 roku.
• -262 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vendi marketing wynosi 3 730 562 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 13 947 430 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 863 534 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 730 562 zł w 2019 roku.
• 230 191 zł w 2018 roku.
• 3494 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Vendi marketing wynosi 0,72%. To oznacza, że firma ma szansę 0,72% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,357% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,72% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Vendi marketing wyniosły 5 605 824
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Vendi marketing wyniosła 3 795 265 zł.
a
ktywa trwałe to 98 018 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 697 247 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 795 265 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 14 997 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 780 268 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 895 118 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 795 265 zł w 2019 roku.
• 55 300 zł w 2018 roku.
• 5028 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -203%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -98.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Vendi marketing wyniosły 3 780 268 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 795 265 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 889 949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 780 268 zł w 2019 roku
• 9934 zł w 2018 roku
• 370 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2019 roku
• 18% w 2018 roku
• 7% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Vendi marketing wykazała przychody na poziomie 5 578 972 zł.
Organizacja zarobiła -22 531 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7839 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -30 370 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -35% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3920 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7839 zł w 2019 roku
• 7193 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Vendi marketing wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Rekeep Polska
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.09.2019 jest
Rekeep Polska
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.05.2016 do 19.09.2019
był Vendi Servis
kontrolując 100% udziałów.