SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW ORAZ PODPISYWANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Inna influencer marketing agency osiągnęła 39 083 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 000 zł. Pozostałe przychody to 82 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4870 zł.
Zysk netto wyniósł 34 130 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -9503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 083 zł w 2023 roku.
• 39 083 zł w 2023 roku.
• 5 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 24 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 34 130 zł w 2023 roku.
• 34 130 zł w 2023 roku.
• -18 840 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Inna influencer marketing agency wynosi 34 tys. zł.
EBITDA Inna influencer marketing agency wynosi 34 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
23 610 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 34 048 zł w
2023 roku.
• 34 048 zł w
2023 roku.
• -8561 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
21 461 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 34 048 zł w
2023 roku.
• 34 048 zł w
2023 roku.
• -8561 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Inna influencer marketing agency wynosi 162 576 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 477 822 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 16 418 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 162 576 zł w 2023 roku.
• 162 576 zł w 2023 roku.
• 3 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Inna influencer marketing agency wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Inna influencer marketing agency wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7423 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 12 066 zł w 2022 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła 87%.
Marża netto wyniosła 87%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 34.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -27 682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 244 636 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2023 roku
• 2027% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Inna influencer marketing agency wykazała przychody na poziomie 39 083 zł.
Organizacja zarobiła 34 130 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 34 130 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku