Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych
Bezpłatny początkowy audyt i indywidualne podejście
Długofalowa współpraca i analiza efektów
Czarodzieje Marketingu to firma, która perfekcyjnie łączy profesjonalizm z kreatywnością, oferując kompleksowe usługi marketingowe dla firm niezależnie od ich etapu rozwoju. Od audytu początkowego, przez tworzenie strategii, aż po realizację kampanii reklamowych, Czarodzieje Marketingu dbają o każdy detal, aby wzmocnić wizerunek i rozpoznawalność swoich klientów. Firma specjalizuje się w budowaniu silnych brandów, angażujących treści i prowadzeniu skutecznych działań w mediach społecznościowych. Do każdego projektu podchodzą indywidualnie, co gwarantuje unikalne i efektywne rozwiązania. Bezpieczeństwo i ciągłe doskonalenie są dla nich priorytetem, dlatego wracają do swoich klientów z nowymi pomysłami i analizami, dbając o długotrwałe relacje. Dodatkowo, oferują bezpłatny audyt na start, co pozwala na dokładne zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów, oraz szybkie przygotowanie planu działania. Firma działa elastycznie, dostosowując swoje usługi do specyfiki każdego klienta, co jest możliwe dzięki doświadczonemu zespołowi specjalistów. Dzięki tym wszystkim aspektom, Czarodzieje Marketingu stają się nieodłącznym partnerem swoich klientów, przyczyniając się do ich sukcesu na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Czarodzieje marketingu osiągnęła 35 447 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 35 445 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 35 999 zł.
Strata netto wyniosła 554 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 11 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 35 447 zł w 2023 roku.
• 131 834 zł w 2022 roku.
• 161 641 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -185 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -554 zł w 2023 roku.
• -1311 zł w 2022 roku.
• -1036 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Czarodzieje marketingu wynosi 25 206 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 88 617 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8402 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 206 zł w 2023 roku.
• 89 880 zł w 2022 roku.
• 110 733 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Czarodzieje marketingu wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 14 700
zł.
Koszty operacyjne Czarodzieje marketingu wyniosły 35 591
zł.
Wynagrodzenia stanowią 41%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4900 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 14 700 zł w 2023 roku
• 86 150 zł w 2022 roku
• 90 723 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
13.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
41% w 2023 roku
•
65% w 2022 roku
•
56% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Czarodzieje marketingu wyniosła 7318 zł.
a
ktywa obrotowe to 7318 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7318 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2100 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5218 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7318 zł w 2023 roku.
• 12 166 zł w 2022 roku.
• 10 043 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Czarodzieje marketingu wyniosły 5218 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7318 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 71%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1739 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5218 zł w 2023 roku
• 9512 zł w 2022 roku
• 6079 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 71% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Czarodzieje marketingu wykazała przychody na poziomie 35 447 zł.
Organizacja zarobiła -554 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -554 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 253 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku