Organizacja Marketing mind osiągnęła 1 941 542 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 940 630 zł. Pozostałe przychody to 911 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 918 130 zł.
Zysk netto wyniósł 22 500 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 107 556 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 941 542 zł w 2022 roku.
• 1 697 488 zł w 2021 roku.
• 1 276 479 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 131 686 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 22 500 zł w 2022 roku.
• -206 072 zł w 2021 roku.
• -58 146 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing mind wynosi 1 384 362 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 853 854 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 89 704 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 384 362 zł w 2022 roku.
• 1 131 659 zł w 2021 roku.
• 850 986 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing mind wynosi 2,19%. To oznacza, że firma ma szansę 2,19% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,846% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,19% w 2022 roku.
• 4,79% w 2021 roku.
• 0,92% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing mind wyniosła 697 174 zł.
a
ktywa trwałe to 14 322 zł.
a
ktywa obrotowe to 682 852 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 697 174 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 072 348 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 769 522 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 95 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 697 174 zł w 2022 roku.
• 423 774 zł w 2021 roku.
• 363 074 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 59 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing mind wyniosły 1 769 522 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 697 174 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 254%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 140 550 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 769 522 zł w 2022 roku
• 1 518 622 zł w 2021 roku
• 1 251 850 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 47.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 254% w 2022 roku
• 358% w 2021 roku
• 345% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing mind wykazała przychody na poziomie 1 941 542 zł.
Organizacja zarobiła 22 500 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 22 500 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Marketing mind wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Dębski Piotr
posiada 68 udziałów, które stanowią 66.7% firmy.
Lewczuk Łukasz
posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największym udziałowcem od 30.05.2023 jest
Dębski Piotr
kontrolujący 67% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.11.2016 do 30.05.2023:
• Dębski Piotr (33% udziałów)
• Król Amadeusz (33% udziałów)
• Lewczuk Łukasz (33% udziałów)
W okresie od 05.08.2016 do 22.11.2016 najwięcej udziałów posiadał Król Amadeusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 67%.