SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJĄ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: A)PREZES ZARZĄDU -SAMODZIELNIE ALBO B)KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO C)PROKURENT SAMODZIELNIE.
Organizacja Śląska agencja koncertowa osiągnęła 55 208 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 51 800 zł. Pozostałe przychody to 3408 zł.
Całkowite koszty wyniosły 41 692 zł.
Zysk netto wyniósł 10 109 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -611 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 55 208 zł w 2020 roku.
• 634 532 zł w 2019 roku.
• 1 498 209 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9656 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 109 zł w 2020 roku.
• 14 549 zł w 2019 roku.
• -184 666 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Śląska agencja koncertowa wynosi 77 241 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 141 524 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -394 808 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 77 241 zł w 2020 roku.
• 481 218 zł w 2019 roku.
• 998 806 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Śląska agencja koncertowa wynosi 0,52%. To oznacza, że firma ma szansę 0,52% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,057% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,52% w 2020 roku.
• 0,22% w 2019 roku.
• 0,88% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Śląska agencja koncertowa wyniosła 99 970 zł.
a
ktywa trwałe to 18 769 zł.
a
ktywa obrotowe to 81 201 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 99 970 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -229 764 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 329 734 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -310 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 99 970 zł w 2020 roku.
• 246 502 zł w 2019 roku.
• 247 295 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Śląska agencja koncertowa wyniosły 329 734 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 99 970 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 330%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -232 772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 329 734 zł w 2020 roku
• 483 424 zł w 2019 roku
• 498 766 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 76.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 330% w 2020 roku
• 196% w 2019 roku
• 202% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Śląska agencja koncertowa wykazała przychody na poziomie 55 208 zł.
Organizacja zarobiła 10 109 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 109 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Śląska agencja koncertowa wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.02%.