POLSKA GRUPA IDENTYFIKACJI FIRM to agencja reklamowa, która oferuje wyjątkowe usługizwiązane z promocją i identyfikacją firm w Internecie. Główną ideą działalności jest stworzenie najlepszego katalogu firm w sieci, który umożliwia przedsiębiorstwom założenie profilów firmowych. Dzięki tej platformie, użytkownicy mogą bezpłatnie i w nieograniczonej ilości dodawać oferty pracy, co znacząco zwiększa ich widoczność i szanse na dotarcie do potencjalnych klientów oraz pracowników. POLSKA GRUPA IDENTYFIKACJI FIRM wyróżnia się nie tylko szerokim zakresem usług, ale także przyjaznym interfejsem oraz możliwością sortowania firm według popularności i oceny. Celem organizacji jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w budowaniu silnej obecności w Internecie oraz rozwijaniu ich działalności poprzez skuteczny marketing. Platforma ta sprzyja również nawiązywaniu relacji biznesowych oraz współpracy pomiędzy firmami.
W skrócie
Katalog firm online
Możliwość dodawania ofert pracy
Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorstw
Ułatwienia w nawiązywaniu relacji biznesowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polska grupa identyfikacji firm osiągnęła 196 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 196 990 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 236 372 zł.
Strata netto wyniosła 39 382 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 49 248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 196 990 zł w 2022 roku.
• 54 762 zł w 2021 roku.
• 54 762 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -39 382 zł w 2022 roku.
• -41 259 zł w 2021 roku.
• -41 259 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polska grupa identyfikacji firm wynosi 131 327 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 492 476 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 32 832 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 131 327 zł w 2022 roku.
• 36 508 zł w 2021 roku.
• 36 508 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polska grupa identyfikacji firm wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
• 0,12% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polska grupa identyfikacji firm wyniosła 130 993 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 82 911 zł.
a
ktywa obrotowe to 48 082 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 130 993 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -80 258 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 211 251 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 32 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 130 993 zł w 2022 roku.
• 114 795 zł w 2021 roku.
• 114 795 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła -20%.
Marża netto wyniosła -20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polska grupa identyfikacji firm wyniosły 211 251 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 130 993 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 161%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 52 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 211 251 zł w 2022 roku
• 188 670 zł w 2021 roku
• 188 670 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 161% w 2022 roku
• 164% w 2021 roku
• 164% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polska grupa identyfikacji firm wykazała przychody na poziomie 196 990 zł.
Organizacja zarobiła -39 382 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -39 382 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Polska grupa identyfikacji firm wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.02%.