WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ REPREZENTOWANIA JEJ NA ZEWNĄTRZ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
MODERN-OFFICE to firma zajmująca się sprzedażą produktów biurowych oraz asortymentu na potrzeby lokalnych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w realizacji zamówień poprzez platformę internetową opartą na technologii PrestaShop, co dokonuje szybkiej i wygodnej obsługi klientów. Dodatkowo, MODERN-OFFICE oferuje bezpłatny transport w obrębie Wrocławia, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Klienci mają również możliwość zwrotu zakupionego towaru, co cieszy się uznaniem użytkowników. Historia firmy, choć nieprecyzyjnie przedstawiona, sugeruje duże zaangażowanie w obsługę klienta i dostosowywanie oferty do ich indywidualnych potrzeb. Misją organizacji jest zapewnienie wygodnych zakupów online oraz satysfakcji z jakości obsługi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Modern-office osiągnęła 981 584 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 981 357 zł. Pozostałe przychody to 228 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 071 223 zł.
Strata netto wyniosła 89 866 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 163 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 981 584 zł w 2023 roku.
• 1 039 501 zł w 2022 roku.
• 289 187 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -89 866 zł w 2023 roku.
• 13 634 zł w 2022 roku.
• 47 343 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Modern-office wynosi 654 390 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 453 961 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 109 059 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 654 390 zł w 2023 roku.
• 800 013 zł w 2022 roku.
• 424 413 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Modern-office wynosi 0,32%. To oznacza, że firma ma szansę 0,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,050% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,32% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 248 272
zł.
Koszty operacyjne Modern-office wyniosły 1 067 914
zł.
Wynagrodzenia stanowią 23%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
41 379 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 248 272 zł w 2023 roku
• 250 293 zł w 2022 roku
• 41 916 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
23% w 2023 roku
•
24% w 2022 roku
•
18% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Modern-office wyniosła 116 062 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 115 562 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 116 062 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -19 898 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 135 960 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 840 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 116 062 zł w 2023 roku.
• 184 551 zł w 2022 roku.
• 207 459 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -77%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 452%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1335 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Modern-office wyniosły 135 960 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 116 062 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 164 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 135 960 zł w 2023 roku
• 114 583 zł w 2022 roku
• 151 126 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2023 roku
• 62% w 2022 roku
• 73% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Modern-office wykazała przychody na poziomie 981 584 zł.
Organizacja zarobiła -89 866 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -89 866 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1640 zł w 2022 roku
• 4106 zł w 2021 roku