Content Organica to agencja marketingowa, która specjalizuje się w szerokim zakresieusług mających na celu wspieranie firm w ich strategiach marketingowych. Jej oferta obejmuje m.in. tworzenie estetycznych i funkcjonalnych stron internetowych, umożliwiających budowanie profesjonalnego wizerunku w sieci oraz przyciąganie nowych klientów. Specjalizuje się także w content marketingu, który dostarcza firmom skutecznych narzędzi do komunikacji z ich grupą docelową. Dzięki zaawansowanym kampaniom z wykorzystaniem social media, Content Organica potrafi zrewolucjonizować sposób, w jaki marki kontaktują się z potencjalnymi klientami. Na uwagę zasługują również zintegrowane kampanie marketingowe oraz działania w zakresie SEO i SEM, które pomagają w zwiększeniu widoczności stron internetowych w wyszukiwarkach. Dodatkowo, agencja oferuje marketing szeptany i usługi e-Rzecznika, co stanowi unikalne podejście do budowania pozytywnego wizerunku marki. Z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży, Content Organica zrealizowała setki efektywnych kampanii i obsługuje liczne zadowolone przedsiębiorstwa. Jej misją jest przekształcanie pomysłów w rzeczywistość, dzięki czemu klienci mogą efektywnie konkurować na rynku.
W skrócie
Tworzenie estetycznych stron internetowych
Zarządzanie kampaniami content marketingowymi
SEO i SEM dla zwiększenia widoczności w internecie
Aktywności w mediach społecznościowych
Usługi e-Rzecznika i marketing szeptany
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Content organica osiągnęła 2 194 954 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 194 834 zł. Pozostałe przychody to 120 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 068 626 zł.
Zysk netto wyniósł 126 208 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 614 658 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 194 954 zł w 2021 roku.
• 1 580 297 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 96 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 126 208 zł w 2021 roku.
• 30 173 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Content organica wynosi 2 146 956 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
178 820 zł a 5 487 386 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 867 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 146 956 zł w 2021 roku.
• 1 279 742 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Content organica wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,045% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2021 roku.
• 0,20% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Content organica wyniosła 1 925 704 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 925 704 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 925 704 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 238 427 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 687 277 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 310 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 925 704 zł w 2021 roku.
• 615 114 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Content organica wyniosły 1 687 277 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 925 704 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 212 855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 687 277 zł w 2021 roku
• 474 421 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2021 roku
• 77% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Content organica wykazała przychody na poziomie 2 194 954 zł.
Organizacja zarobiła 139 857 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 649 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 126 208 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 346 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 649 zł w 2021 roku
• 3303 zł w 2020 roku