SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIEKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁACZNIE Z PROKURENTEM.
BRANDBOOK to agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie, która koncentruje się naprojektowaniu kampanii marketingowych, rekrutacyjnych oraz budowaniu employer brandingu. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, wizualizacji kluczowych produktów, a także w organizacji działań promocyjnych, takich jak stoiska na targach czy kampanie rekrutacyjne. Agencja oferuje kompletną obsługę klientów, łącząc kreatywność z efektywnością. BRANDBOOK wyróżnia się na rynku dzięki silnym wartościom kobiecym, które kładą nacisk na autentyczność, dbałość o szczegóły oraz na sposób budowania pozytywnych relacji z klientami. W ramach działań CSR agencja wspiera osoby wykluczone z rynku pracy, umożliwiając im rozwój ich pasji i umiejętności. BRANDBOOK zrealizował szereg projektów, które wykazały pozytywny wpływ na efektywność HR, przyciągając tysiące nowych aplikacji. Dzięki swojemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu, agencja zdobyła pozytywne recenzje i zaufanie wielu klientów.
W skrócie
Specjalizacja w employer branding i kampaniach rekrutacyjnych
Oferowanie kreatywnych wizualizacji i strategii marketingowych
Wsparcie działań CSR dla osób wykluczonych z rynku pracy
Tworzenie welcome packs i materiałów dla pracowników
Monitorowanie wyników kampanii rekrutacyjnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandbook osiągnęła 219 075 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 219 075 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 207 130 zł.
Zysk netto wyniósł 11 945 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 156 522 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 219 075 zł w 2018 roku.
• 62 553 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 66 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 945 zł w 2018 roku.
• -54 206 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandbook wynosi 209 541 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 712 zł a 547 688 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 161 086 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 209 541 zł w 2018 roku.
• 48 455 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandbook wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,114% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,13% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandbook wyniosła 180 493 zł.
a
ktywa trwałe to 4413 zł.
a
ktywa obrotowe to 176 080 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 180 533 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 949 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 159 584 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 105 660 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 180 533 zł w 2018 roku.
• 74 874 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 79 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 659 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 93.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 92.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandbook wyniosły 159 584 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 180 533 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 93 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 159 584 zł w 2018 roku
• 65 869 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2018 roku
• 88% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandbook wykazała przychody na poziomie 219 075 zł.
Organizacja zarobiła 14 768 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2823 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 945 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2823 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2823 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku