SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI, A W PRZYPADKU CZYNNOŚCI PRZEKRACZAJĄCYCH ZAKRES ZWYKŁEGO ZARZĄDU PREZES ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z WICEPREZESÓW.
Organizacja Culinaris osiągnęła 2 370 486 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 360 117 zł. Pozostałe przychody to 10 370 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 132 423 zł.
Zysk netto wyniósł 227 694 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 395 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 370 486 zł w 2023 roku.
• 1 188 298 zł w 2022 roku.
• 795 288 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 37 949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 227 694 zł w 2023 roku.
• 139 973 zł w 2022 roku.
• 46 160 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Culinaris wynosi 2 839 400 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
348 300 zł a 5 926 216 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 473 233 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 839 400 zł w 2023 roku.
• 1 529 619 zł w 2022 roku.
• 787 380 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Culinaris wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Culinaris wyniosła 663 100 zł.
a
ktywa trwałe to 158 493 zł.
a
ktywa obrotowe to 504 608 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 663 100 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 464 400 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 198 700 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 102 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 663 100 zł w 2023 roku.
• 497 652 zł w 2022 roku.
• 185 412 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Culinaris wyniosły 198 700 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 663 100 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 266 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 198 700 zł w 2023 roku
• 260 946 zł w 2022 roku
• 88 679 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Culinaris wykazała przychody na poziomie 2 370 486 zł.
Organizacja zarobiła 251 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 24 102 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 227 694 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 24 102 zł w 2023 roku
• 15 078 zł w 2022 roku
• 4545 zł w 2021 roku
Organizacja Culinaris wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 1%.