SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KAŻDY Z KOMPLEMENTARIUSZY DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. SPÓŁKA BĘDĄCA KOMPLEMENTARIUSZEM DZIAŁA PRZEZ SWOJE WŁAŚCIWE ORGANY UPRAWNIONE DO JEJ REPREZENTACJI ORAZ INNE OSOBY WŁAŚCIWIE UMOCOWANE DO JEJ REPREZENTACJI, ZGODNIE Z ZASADAMI PRZEWIDZIANYMI W PRZEPISACH PRAWA ORAZ UMOWIE SPÓŁKI BĘDĄCEJ KOMPLEMENTARIUSZEM.
BRANDBOX to wiodący producent opakowań tekturowych oraz materiałów do pakowania,który oferuje szeroki asortyment produktów, dostosowanych do różnorodnych potrzeb klienta. W asortymencie znajdują się kartony różnych typów, w tym opakowania fasonowe, klapowe oraz wielkogabarytowe, które charakteryzują się wysoką jakością wykonania. Oprócz opakowań tekturowych, BRANDBOX dostarcza również palety drewniane i tekturowe, w tym palety fumigowane i techniczne, co czyni je kompleksowym dostawcą rozwiązań pakunkowych. Firma posiada w ofercie także różnorodne akcesoria opakowaniowe, takie jak pianka zabezpieczająca czy wypełniacze, co skutkuje pełnym wsparciem w zakresie pakowania towarów. Wartością wyróżniającą BRANDBOX jest elastyczność w realizacji zamówień, co umożliwia kliencom zamawianie produktów o niestandardowych wymiarach lub w dużych ilościach. Dodatkowo, marka wspiera zakupy większych ilości, oferując atrakcyjne rabaty.
W skrócie
Produkcja opakowań tekturowych i kartonowych
Sprzedaż palet drewnianych i tekturowych
Oferta materiałów do pakowania oraz akcesoriów
Elastyczność w realizacji zamówień, w tym niestandardowych wymiarów
Możliwość zakupu hurtowego z rabatami
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandbox osiągnęła 19 498 571 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 435 549 zł. Pozostałe przychody to 63 023 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 784 912 zł.
Zysk netto wyniósł 650 637 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -54 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 498 571 zł w 2023 roku.
• 23 342 981 zł w 2022 roku.
• 28 733 084 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -408 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 650 637 zł w 2023 roku.
• 634 983 zł w 2022 roku.
• 1 676 309 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandbox wynosi 23 139 850 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 506 368 zł a 48 746 428 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 022 712 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 139 850 zł w 2023 roku.
• 25 628 434 zł w 2022 roku.
• 34 168 134 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandbox wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandbox wyniosła 16 013 755 zł.
a
ktywa trwałe to 8 019 942 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 993 813 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 013 755 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 051 007 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 962 748 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 211 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 013 755 zł w 2023 roku.
• 20 111 370 zł w 2022 roku.
• 21 339 494 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 6%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandbox wyniosły 5 962 748 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 013 755 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 683 421 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 962 748 zł w 2023 roku
• 10 076 017 zł w 2022 roku
• 10 262 815 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2023 roku
• 50% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandbox wykazała przychody na poziomie 19 498 571 zł.
Organizacja zarobiła 849 170 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 198 533 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 650 637 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 33 089 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 198 533 zł w 2023 roku
• 249 435 zł w 2022 roku
• 135 327 zł w 2021 roku