Asortyment obejmuje artykuły higieniczne, chemię gospodarczą, żywność i odzież
Oferowane produkty to m.in. Pampers, Fairy, Colgate
Regularne aktualizacje katalogu i promocji
Wysoka jakość obsługi dla detalistów i sklepów
Golden Brand to przedsiębiorstwo zajmujące się hurtową sprzedażą szerokiego asortymentu produktów FMCG, w tym artykułów higienicznych, chemii gospodarczej, żywności oraz odzieży. Oferta firmy obejmuje popularne marki i produkty, takie jak pieluchy Pampers, środki czyszczące Fairy oraz szeroki wybór kosmetyków i artykułów spożywczych. Ich katalog zawiera również promocje oraz nowości, które są regularnie aktualizowane, co umożliwia klientom dostęp do atrakcyjnych ofert. Golden Brand wyróżnia się na rynku dzięki zróżnicowanej ofercie i kompleksowej obsłudze, co czyni go atrakcyjnym partnerem dla sklepów oraz innych detalistów. Chociaż brakuje szczegółowych informacji na temat historii firmy, jej szeroki asortyment i dostępne bogate doświadczenie w branży wskazują na solidność i profesjonalizm w podejściu do klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Golden brand osiągnęła 1 209 259 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 208 035 zł. Pozostałe przychody to 1224 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 940 186 zł.
Strata netto wyniosła 732 151 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 201 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 209 259 zł w 2023 roku.
• 5 163 747 zł w 2022 roku.
• 366 714 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -122 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -732 151 zł w 2023 roku.
• -24 799 zł w 2022 roku.
• 16 850 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Golden brand wynosi 806 173 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 023 148 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 120 326 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 806 173 zł w 2023 roku.
• 3 458 227 zł w 2022 roku.
• 346 111 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Golden brand wynosi 1,05%. To oznacza, że firma ma szansę 1,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,173% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,05% w 2023 roku.
• 0,23% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 141 287
zł.
Koszty operacyjne Golden brand wyniosły 1 818 628
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
23 548 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 141 287 zł w 2023 roku
• 72 259 zł w 2022 roku
• 32 585 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Golden brand wyniosła 1 055 821 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 145 275 zł.
a
ktywa obrotowe to 910 545 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 055 821 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -743 981 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 799 802 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 152 733 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 055 821 zł w 2023 roku.
• 5 241 866 zł w 2022 roku.
• 52 054 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -69%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła -51%.
Marża netto wyniosła -61%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Golden brand wyniosły 1 799 802 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 055 821 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 295 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 799 802 zł w 2023 roku
• 5 220 893 zł w 2022 roku
• 6407 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2023 roku
• 100% w 2022 roku
• 12% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Golden brand wykazała przychody na poziomie 1 209 259 zł.
Organizacja zarobiła -732 151 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -732 151 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 66 413 zł w 2022 roku
• 1667 zł w 2021 roku