Asortyment obejmuje artykuły higieniczne, chemię gospodarczą, żywność i odzież
Oferowane produkty to m.in. Pampers, Fairy, Colgate
Regularne aktualizacje katalogu i promocji
Wysoka jakość obsługi dla detalistów i sklepów
Golden Brand to przedsiębiorstwo zajmujące się hurtową sprzedażą szerokiego asortymentu produktów FMCG, w tym artykułów higienicznych, chemii gospodarczej, żywności oraz odzieży. Oferta firmy obejmuje popularne marki i produkty, takie jak pieluchy Pampers, środki czyszczące Fairy oraz szeroki wybór kosmetyków i artykułów spożywczych. Ich katalog zawiera również promocje oraz nowości, które są regularnie aktualizowane, co umożliwia klientom dostęp do atrakcyjnych ofert. Golden Brand wyróżnia się na rynku dzięki zróżnicowanej ofercie i kompleksowej obsłudze, co czyni go atrakcyjnym partnerem dla sklepów oraz innych detalistów. Chociaż brakuje szczegółowych informacji na temat historii firmy, jej szeroki asortyment i dostępne bogate doświadczenie w branży wskazują na solidność i profesjonalizm w podejściu do klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Golden brand osiągnęła 2 342 470 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 336 614 zł. Pozostałe przychody to 5855 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 186 372 zł.
Zysk netto wyniósł 150 242 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 334 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 342 470 zł w 2024 roku.
• 1 209 259 zł w 2023 roku.
• 5 163 747 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 21 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 150 242 zł w 2024 roku.
• -732 151 zł w 2023 roku.
• -24 799 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Golden brand wynosi 2 162 616 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 856 174 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 296 914 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 162 616 zł w 2024 roku.
• 806 173 zł w 2023 roku.
• 3 458 227 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Golden brand wynosi 0,54%. To oznacza, że firma ma szansę 0,54% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,072% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,54% w 2024 roku.
• 1,45% w 2023 roku.
• 0,38% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 94 368
zł.
Koszty operacyjne Golden brand wyniosły 2 172 892
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
13 481 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 94 368 zł w 2024 roku
• 141 287 zł w 2023 roku
• 72 259 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
8% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Golden brand wyniosła 1 031 156 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 116 902 zł.
a
ktywa obrotowe to 914 254 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 031 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -593 739 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 624 895 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 127 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 031 156 zł w 2024 roku.
• 1 055 821 zł w 2023 roku.
• 5 241 866 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -25%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Golden brand wyniosły 1 624 895 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 031 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 158%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 228 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 624 895 zł w 2024 roku
• 1 799 802 zł w 2023 roku
• 5 220 893 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 158% w 2024 roku
• 170% w 2023 roku
• 100% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Golden brand wykazała przychody na poziomie 2 342 470 zł.
Organizacja zarobiła 167 017 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 775 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 150 242 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2396 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 775 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 66 413 zł w 2022 roku