Home & Kitchen to renomowana sieć sklepów stacjonarnych oraz internetowych,specjalizująca się w sprzedaży sprzętu AGD oraz artykułów dla kuchni i domu. Działa na polskim rynku od 2001 roku, zapewniając szeroki asortyment, w tym ekspresy do kawy, grille, garnki, patelnie, noże, sztućce i różnego rodzaju akcesoria kuchenne. Kluczowym wyróżnikiem tej firmy jest fakt, że jest ona oficjalnym dystrybutorem i serwisem ekspresów do kawy marki JURA, co potwierdza odznaczenie Premium Partnera przyznane w 2009 roku. Oferta obejmuje również ekskluzywne ziarna kaw z linii Guido oraz produkty znanych marek, takich jak Lavazza czy Blomus. Home & Kitchen przywiązuje dużą wagę do satysfakcji klientów, oferując przedłużoną gwarancję oraz darmową dostawę dla zamówień powyżej 200 zł., a także szybkie wysyłki w ciągu 24 godzin. Dzięki ciągłym lokacjom w popularnych galeriach handlowych klienci mają dostęp do szerokiego asortymentu produktów, które mogą kupować zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych.
W skrócie
Sprzedaż produktów AGD dla kuchni i domu
Dystrybucja i serwis ekspresów do kawy JURA
Oferta obejmująca m.in. grille, garnki, noże, sztućce
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 200 zł
Szybka wysyłka zamówień w ciągu 24 godzin
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Home & kitchen osiągnęła 9 167 371 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 167 371 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 062 005 zł.
Zysk netto wyniósł 105 365 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 435 251 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 167 371 zł w 2021 roku.
• 6 338 968 zł w 2020 roku.
• 5 138 413 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 40 034 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 105 365 zł w 2021 roku.
• 6998 zł w 2020 roku.
• 8205 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Home & kitchen wynosi 6 752 154 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
219 112 zł a 22 918 426 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 099 131 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 752 154 zł w 2021 roku.
• 4 394 060 zł w 2020 roku.
• 3 593 267 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Home & kitchen wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,032% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2021 roku.
• 1,39% w 2020 roku.
• 1,80% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Home & kitchen wyniosła 3 953 026 zł.
a
ktywa trwałe to 654 305 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 298 720 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 953 026 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 292 150 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 660 876 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 333 270 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 953 026 zł w 2021 roku.
• 2 450 190 zł w 2020 roku.
• 1 937 821 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Home & kitchen wyniosły 3 660 876 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 953 026 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 93%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 284 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 660 876 zł w 2021 roku
• 2 263 406 zł w 2020 roku
• 1 758 035 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 93% w 2021 roku
• 92% w 2020 roku
• 91% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Home & kitchen wykazała przychody na poziomie 9 167 371 zł.
Organizacja zarobiła 105 365 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 105 365 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 2029 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Home & kitchen wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.03%.