Brand Department to firma specjalizująca się w tworzeniu i produkcji unikalnych doświadczeń związanych z marką. Oferuje szeroki zakres usług reklamowych, marketingowych oraz komunikacji korporacyjnej, co pozwala na dotarcie do odbiorców w sposób skuteczny oraz nietuzinkowy. Zespół Brand Department podporządkowuje każdy projekt indywidualnemu podejściu, co przekłada się na opracowanie nieszablonowych rozwiązań, które wywołują efekt WOW. W procesie tworzenia kładzie się duży nacisk na kreatywność i oryginalność, co widać w starannym planowaniu każdego przedsięwzięcia. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w różnych agencjach reklamowych, zespół wykorzystuje najlepsze praktyki i wzorce, co zapewnia wysoką jakość realizacji projektów. Istotnym aspektem działalności firmy jest również zrozumienie kontekstu marki oraz jej otoczenia, co stanowi podstawę dla skutecznych działań marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand department osiągnęła 1 240 727 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 240 727 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 185 683 zł.
Zysk netto wyniósł 55 045 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 102 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 240 727 zł w 2019 roku.
• 1 579 535 zł w 2018 roku.
• 1 035 076 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 55 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 55 045 zł w 2019 roku.
• 12 980 zł w 2018 roku.
• -56 371 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand department wynosi 65 tys. zł.
EBITDA Brand department wynosi 76 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
60 510 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 64 649 zł w
2019 roku.
• 13 031 zł w
2018 roku.
• -56 371 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
64 812 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 75 868 zł w
2019 roku.
• 15 335 zł w
2018 roku.
• -53 755 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand department wynosi 1 392 045 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
344 715 zł a 3 101 818 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 252 899 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 392 045 zł w 2019 roku.
• 1 408 376 zł w 2018 roku.
• 886 247 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand department wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,038% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2019 roku.
• 0,12% w 2018 roku.
• 0,20% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 195 066
zł.
Koszty operacyjne Brand department wyniosły 1 176 078
zł.
Wynagrodzenia stanowią 17%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-57 560 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 195 066 zł w 2019 roku
• 246 941 zł w 2018 roku
• 310 185 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
17% w 2019 roku
•
16% w 2018 roku
•
28% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand department wyniosła 1 156 390 zł.
a
ktywa trwałe to 90 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 066 390 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 156 390 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 459 620 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 696 771 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 157 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 156 390 zł w 2019 roku.
• 959 203 zł w 2018 roku.
• 842 384 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand department wyniosły 696 771 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 156 390 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 57 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 696 771 zł w 2019 roku
• 554 628 zł w 2018 roku
• 580 789 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2019 roku
• 58% w 2018 roku
• 69% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand department wykazała przychody na poziomie 1 240 727 zł.
Organizacja zarobiła 60 022 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4977 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 55 045 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2489 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4977 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku