BRAND DEPARTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000547995
NIP
5213691367
REGON
361003148

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
55 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. DOMINIKAŃSKA, 21B
Kod pocztowy
02-738
Rejestracja
2015-03-12
Rozpoczęcie działalności
2015-03-12
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
info@branddepartment.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI
Opis
  • Produkcja wydarzeń i materiałów promocyjnych
  • Usługi reklamowe i marketingowe
  • Indywidualne podejście do każdego projektu
  • Kreatywne i efektywne rozwiązania marketingowe
  • Zrozumienie filozofii marki i jej kontekstu

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand department osiągnęła 1 240 727 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 240 727 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 1 185 683 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 55 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 102 826 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 240 727 zł w 2019 roku.
• 1 579 535 zł w 2018 roku.
• 1 035 076 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 55 708 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 55 045 zł w 2019 roku.
• 12 980 zł w 2018 roku.
• -56 371 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Brand department wynosi 65 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Brand department wynosi 76 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 60 510 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 64 649 zł w 2019 roku.
• 13 031 zł w 2018 roku.
• -56 371 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 64 812 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 75 868 zł w 2019 roku.
• 15 335 zł w 2018 roku.
• -53 755 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brand department wynosi 1 392 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 344 715 zł a 3 101 818 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 252 899 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 392 045 zł w 2019 roku.
• 1 408 376 zł w 2018 roku.
• 886 247 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand department wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,038% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2019 roku.
• 0,12% w 2018 roku.
• 0,20% w 2017 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 195 066 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Brand department wyniosły 1 176 078 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 17% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -57 560 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 195 066 zł w 2019 roku
• 246 941 zł w 2018 roku
• 310 185 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 17% w 2019 roku
• 16% w 2018 roku
• 28% w 2017 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brand department wyniosła 1 156 390 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 90 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 066 390 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 156 390 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 459 620 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 696 771 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 157 003 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 156 390 zł w 2019 roku.
• 959 203 zł w 2018 roku.
• 842 384 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brand department wyniosły 696 771 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 156 390 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 57 991 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 696 771 zł w 2019 roku
• 554 628 zł w 2018 roku
• 580 789 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2019 roku
• 58% w 2018 roku
• 69% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand department wykazała przychody na poziomie 1 240 727 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 60 022 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 4977 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 55 045 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2489 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4977 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brand department wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sokołowski Karol posiada 900 udziałów, które stanowią 90% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Perkowska Teresa posiada 100 udziałów, które stanowią 10% firmy.