Brand Department to firma specjalizująca się w tworzeniu i produkcji unikalnychdoświadczeń związanych z marką. Oferuje szeroki zakres usług reklamowych, marketingowych oraz komunikacji korporacyjnej, co pozwala na dotarcie do odbiorców w sposób skuteczny oraz nietuzinkowy. Zespół Brand Department podporządkowuje każdy projekt indywidualnemu podejściu, co przekłada się na opracowanie nieszablonowych rozwiązań, które wywołują efekt WOW. W procesie tworzenia kładzie się duży nacisk na kreatywność i oryginalność, co widać w starannym planowaniu każdego przedsięwzięcia. Dzięki doświadczeniu zdobytemu w różnych agencjach reklamowych, zespół wykorzystuje najlepsze praktyki i wzorce, co zapewnia wysoką jakość realizacji projektów. Istotnym aspektem działalności firmy jest również zrozumienie kontekstu marki oraz jej otoczenia, co stanowi podstawę dla skutecznych działań marketingowych.
W skrócie
Produkcja wydarzeń i materiałów promocyjnych
Usługi reklamowe i marketingowe
Indywidualne podejście do każdego projektu
Kreatywne i efektywne rozwiązania marketingowe
Zrozumienie filozofii marki i jej kontekstu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand department osiągnęła 1 240 727 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 240 727 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 185 683 zł.
Zysk netto wyniósł 55 045 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 102 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 240 727 zł w 2019 roku.
• 1 579 535 zł w 2018 roku.
• 1 035 076 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 55 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 55 045 zł w 2019 roku.
• 12 980 zł w 2018 roku.
• -56 371 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand department wynosi 1 392 045 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
344 715 zł a 3 101 818 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 252 899 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 392 045 zł w 2019 roku.
• 1 408 376 zł w 2018 roku.
• 886 247 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand department wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,063% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2019 roku.
• 0,38% w 2018 roku.
• 0,22% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand department wyniosła 1 156 390 zł.
a
ktywa trwałe to 90 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 066 390 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 156 390 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 459 620 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 696 771 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 157 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 156 390 zł w 2019 roku.
• 959 203 zł w 2018 roku.
• 842 384 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand department wyniosły 696 771 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 156 390 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 57 991 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 696 771 zł w 2019 roku
• 554 628 zł w 2018 roku
• 580 789 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2019 roku
• 58% w 2018 roku
• 69% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand department wykazała przychody na poziomie 1 240 727 zł.
Organizacja zarobiła 60 022 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4977 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 55 045 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2489 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4977 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku