OMNI MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000547119
NIP
6772387568
REGON
361031570

Podsumowanie

aktywa
82 tys.
przychód
341 tys.
zysk
53 tys.
wartość firmy
486 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. KRÓLEWSKA, 65A
Kod pocztowy
30-081
Rejestracja
2015-03-16
Rozpoczęcie działalności
2015-03-16
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Omni media osiągnęła 341 315 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 341 315 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 287 939 zł.
Zysk netto wyniósł 53 376 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 68 263 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 341 315 zł w 2022 roku.
• 297 229 zł w 2021 roku.
• 245 989 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 10 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 53 376 zł w 2022 roku.
• -103 184 zł w 2021 roku.
• 78 600 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Omni media wynosi 486 068 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 45 020 zł a 853 288 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 90 839 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 486 068 zł w 2022 roku.
• 203 141 zł w 2021 roku.
• 560 767 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Omni media wyniosła 81 978 zł.
a
ktywa obrotowe to 81 978 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 81 978 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 60 027 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 951 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 81 978 zł w 2022 roku.
• 11 508 zł w 2021 roku.
• 111 862 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 65%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 89%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Omni media wyniosły 21 951 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 81 978 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 951 zł w 2022 roku
• 4857 zł w 2021 roku
• 2027 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
• 2% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Omni media wykazała przychody na poziomie 341 315 zł.
Organizacja zarobiła 53 376 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 53 376 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 5931 zł w 2020 roku

Organizacja Omni media wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Petrova Natalia posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Petrov Oleksandr posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Kulakovska Alina posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Petrov Oleksandr (33% udziałów)
• Petrova Natalia (33% udziałów)
• Kulakovska Alina (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.03.2015 do 13.06.2018:
• Petrov Oleksandr (33% udziałów)
• Petrova Natalia (33% udziałów)
• Kulakovska Alina (33% udziałów)