Organizacja Brand investment osiągnęła 80 181 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 80 181 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 17 207 zł.
Zysk netto wyniósł 62 974 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 80 181 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 79 800 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 124 996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 62 974 zł w 2023 roku.
• -23 558 zł w 2022 roku.
• 55 299 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand investment wynosi 404 232 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
98 883 zł a 881 633 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -142 932 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 404 232 zł w 2023 roku.
• 51 653 zł w 2022 roku.
• 343 717 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand investment wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand investment wyniosła 147 148 zł.
a
ktywa obrotowe to 147 148 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 147 148 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 131 844 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 304 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -251 479 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 147 148 zł w 2023 roku.
• 75 738 zł w 2022 roku.
• 116 352 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 79%.
Marża netto wyniosła 79%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 367.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 367 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand investment wyniosły 15 304 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 147 148 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 304 zł w 2023 roku
• 6867 zł w 2022 roku
• 23 923 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2023 roku
• 9% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand investment wykazała przychody na poziomie 80 181 zł.
Organizacja zarobiła 63 267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 293 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 62 974 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 49 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 293 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Brand investment wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.