BH Brand RetailPoland to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych usługwspierających przedsiębiorstwa pragnące zaistnieć na polskim rynku. Dzięki głębokiej wiedzy na temat lokalnych potrzeb konsumentów oraz asortymentu sieci detalicznych, organizacja oferuje sprawdzone rozwiązania, które pomagają klientom osiągać ich cele biznesowe. BH Brand działa jako most łączący zagranicznych producentów z polskimi detalistami, co pozwala na lepsze warunki negocjacyjne i atrakcyjniejsze ceny produktów. Dzięki bazie ponad 1000 nabywców, BH Brand dba o to, aby każda marka mogła z sukcesem wprowadzić swoje produkty na rynek. Zespół firmy dysponuje doświadczeniem w wielu dziedzinach, takich jak handel detaliczny, logistyka i marketing, co umożliwia oferowanie kompleksowej obsługi zarówno w obszarze prezentacji produktów, jak i prowadzenia negocjacji. Dodatkowo, oferują usługi związane z marketingiem internetowym, tłumaczeniami oraz doradztwem prawnym w polskim systemie prawnym. Sukces klientów stanowi dla firmy największą wartość i priorytet.
W skrócie
Wsparcie zagranicznych producentów w dostępie do polskiego rynku
Zarządzanie bazą ponad 1000 nabywców detalicznych
Usługi w zakresie prezentacji produktów i negocjacji handlowych
Marketing internetowy i promocja w mediach społecznościowych
Doradztwo prawne i tłumaczenia w języku polskim
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bh brand retailpoland osiągnęła 80 160 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 78 791 zł. Pozostałe przychody to 1369 zł.
Całkowite koszty wyniosły 26 760 zł.
Zysk netto wyniósł 52 031 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 80 160 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 80 160 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 52 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 52 031 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bh brand retailpoland wynosi 315 587 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
54 023 zł a 728 434 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 315 587 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 315 587 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bh brand retailpoland wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bh brand retailpoland wyniosła 119 464 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 67 686 zł.
a
ktywa obrotowe to 51 779 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 119 464 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 72 031 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 47 433 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 119 464 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 119 464 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 72%.
Marża operacyjna wyniosła 74%.
Marża netto wyniosła 65%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 43.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 72.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 73.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 64.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bh brand retailpoland wyniosły 47 433 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 119 464 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 47 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 47 433 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bh brand retailpoland wykazała przychody na poziomie 80 160 zł.
Organizacja zarobiła 57 323 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5292 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 52 031 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5292 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5292 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Bh brand retailpoland wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kisiel Dariusz
posiada 200 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Kisiel Lena
posiada 200 udziałów, które stanowią 50% firmy.