SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja New fashion brand osiągnęła 723 536 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 723 482 zł. Pozostałe przychody to 54 zł.
Całkowite koszty wyniosły 501 420 zł.
Zysk netto wyniósł 222 063 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -499 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 723 536 zł w 2023 roku.
• 242 482 zł w 2022 roku.
• 636 428 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 209 895 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 222 063 zł w 2023 roku.
• 101 167 zł w 2022 roku.
• -221 867 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT New fashion brand wynosi 277 tys. zł.
EBITDA New fashion brand wynosi 277 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
209 687 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 276 872 zł w
2023 roku.
• -102 571 zł w
2022 roku.
• -213 502 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
209 310 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 276 872 zł w
2023 roku.
• -102 571 zł w
2022 roku.
• -213 502 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji New fashion brand wynosi 1 650 270 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
279 663 zł a 3 108 875 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -138 120 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 650 270 zł w 2023 roku.
• 679 437 zł w 2022 roku.
• 461 526 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji New fashion brand wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,618% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,26% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 26 111
zł.
Koszty operacyjne New fashion brand wyniosły 446 610
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-81 344 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 26 111 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 19 506 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
2% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów New fashion brand wyniosła 1 055 056 zł.
a
ktywa trwałe to 815 536 zł.
a
ktywa obrotowe to 239 520 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 055 056 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 372 884 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 682 172 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 055 056 zł w 2023 roku.
• 291 393 zł w 2022 roku.
• 281 896 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 38%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania New fashion brand wyniosły 682 172 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 055 056 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -258 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 682 172 zł w 2023 roku
• 140 572 zł w 2022 roku
• 232 241 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 36.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja New fashion brand wykazała przychody na poziomie 723 536 zł.
Organizacja zarobiła 276 866 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 54 803 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 222 063 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9134 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 54 803 zł w 2023 roku
• 203 739 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja New fashion brand wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Urban Dawid
posiada 1200 udziałów, które stanowią 40% firmy.