AGENCJA REKLAMOWA START SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000540385
NIP
9532647617
REGON
360608174

Podsumowanie

aktywa
4 tys.
przychód
0
zysk
-1 tys.
wartość firmy
3 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
UL. GLINKI, 62A
Kod pocztowy
85-174
Rejestracja
2015-01-23
Rozpoczęcie działalności
2015-01-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://www.startart.pl
Email
poczta@startart.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZEZ ZARZĄD I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W JEJ IMIENIU UPOWAŻNIONY PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO - REPREZENTACJA SAMODZIELNA (SAMOISTNA) PREZESA ZARZĄDU. PROKURENT MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE - REPREZENTACJA SAMODZIELNA (SAMOISTNA) PROKURENTA.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Opis działalności: Agencja Reklamowa START to kreatywne studio reklamowe działające na terenie całej ...
W skrócie
  • Wynajem przestrzeni reklamowych
  • Reklama zewnętrzna i wewnętrzna
  • Druk wielkoformatowy
  • Obsługa wydarzeń
  • Budowa konstrukcji reklamowych

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa start osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1332 zł.
Strata netto wyniosła 1332 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -10 097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 611 zł w 2021 roku.
• 53 751 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1332 zł w 2022 roku.
• -522 zł w 2021 roku.
• 25 023 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa start wynosi 2751 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 14 673 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -11 050 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2751 zł w 2022 roku.
• 3765 zł w 2021 roku.
• 192 102 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa start wyniosła 3668 zł.
a
ktywa trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 3568 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3668 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3668 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1827 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3668 zł w 2022 roku.
• 4477 zł w 2021 roku.
• 74 901 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3668 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -390 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa start wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -1332 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1332 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -137 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 69 zł w 2021 roku
• 2290 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja reklamowa start wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 10% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wytkowski Remigiusz posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 02.07.2018 jest Wytkowski Remigiusz kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2015 do 02.07.2018 był Wytkowski Ireneusz kontrolując 80% udziałów.