SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ MOŻE WYKONYWAĆ SWOJE PRAWO SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZM W SPÓŁCE JEST AGENCJA REKLAMOWA START SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W BYDGOSZCZY, KTÓRA REPREZENTOWANA JEST PRZEZ PREZESA ZARZĄDU IRENEUSZA WYTKOWSKIEGO.
Organizacja Agencja reklamowa start osiągnęła 2522 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2522 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1050 zł.
Zysk netto wyniósł 1471 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -192 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2522 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 118 036 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -42 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1471 zł w 2022 roku.
• -1123 zł w 2021 roku.
• 22 534 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowa start wynosi 1 tys. zł.
EBITDA Agencja reklamowa start wynosi 1 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
42 097 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1471 zł w
2022 roku.
• -1123 zł w
2021 roku.
• 22 570 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
53 158 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1471 zł w
2022 roku.
• -1123 zł w
2021 roku.
• 27 375 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa start wynosi 9419 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1853 zł a 20 597 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -333 534 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9419 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 215 368 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa start wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Agencja reklamowa start wyniosły 1050
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-19 188 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 21 789 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
23% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa start wyniosła 2471 zł.
a
ktywa obrotowe to 2471 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2471 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2471 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -62 970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2471 zł w 2022 roku.
• 2399 zł w 2021 roku.
• 65 049 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 60%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 60%.
Marża operacyjna wyniosła 58%.
Marża netto wyniosła 58%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2471 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -13 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 2522 zł w 2021 roku
• 2996 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 105% w 2021 roku
• 5% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa start wykazała przychody na poziomie 2522 zł.
Organizacja zarobiła 1471 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1471 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku