SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W RAZIE POWOŁANIA JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU JEST ON WYKONYWANY PRZEZ PREZESA ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Lpp truck osiągnęła 10 885 978 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 885 978 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 800 576 zł.
Zysk netto wyniósł 85 402 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 489 387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 885 978 zł w 2024 roku.
• 8 182 451 zł w 2023 roku.
• 10 212 377 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 85 402 zł w 2024 roku.
• 97 316 zł w 2023 roku.
• 87 205 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Lpp truck wynosi 166 tys. zł.
EBITDA Lpp truck wynosi 182 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
23 031 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 166 153 zł w
2024 roku.
• 172 646 zł w
2023 roku.
• 126 505 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
25 274 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 181 856 zł w
2024 roku.
• 0 zł w
2023 roku.
• 137 456 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lpp truck wynosi 7 983 604 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
384 678 zł a 27 214 945 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 061 470 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 983 604 zł w 2024 roku.
• 6 237 844 zł w 2023 roku.
• 7 684 062 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lpp truck wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2024 roku.
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 157 425
zł.
Koszty operacyjne Lpp truck wyniosły 10 719 825
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
22 489 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 157 425 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 242 639 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lpp truck wyniosła 1 488 968 zł.
a
ktywa trwałe to 290 644 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 198 325 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 488 968 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 512 903 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 976 065 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 166 944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 488 968 zł w 2024 roku.
• 1 545 059 zł w 2023 roku.
• 1 702 006 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lpp truck wyniosły 976 065 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 488 968 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 113 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 976 065 zł w 2024 roku
• 1 020 242 zł w 2023 roku
• 999 349 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2024 roku
• 66% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lpp truck wykazała przychody na poziomie 10 885 978 zł.
Organizacja zarobiła 105 434 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 032 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 85 402 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1590 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 032 zł w 2024 roku
• 22 827 zł w 2023 roku
• 20 455 zł w 2022 roku
Największym udziałowcem od 24.05.2021 jest
Lewiński Przemysław
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.03.2018 do 24.05.2021
był Lewiński Przemysław
kontrolując 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 28.11.2014 do 27.03.2018:
• Pierz Marcin (33% udziałów)
• Lewiński Przemysław (33% udziałów)
• Pierz Łukasz (33% udziałów)