BRAND ORIENTED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000532997
NIP
7010450062
REGON
360170832

Podsumowanie

aktywa
1,9 mln
przychód
4,6 mln
zysk
714 tys.
wartość firmy
6,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OKOPOWA, 33
Kod pocztowy
01-059
Rejestracja
2014-11-25
Rozpoczęcie działalności
2014-11-25
Kapitał zakładowy
11700,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand oriented osiągnęła 4 589 570 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 585 012 zł. Pozostałe przychody to 4558 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 870 560 zł.
Zysk netto wyniósł 714 452 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 818 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 589 570 zł w 2020 roku.
• 2 095 112 zł w 2019 roku.
• 952 087 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 344 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 714 452 zł w 2020 roku.
• 248 566 zł w 2019 roku.
• 26 031 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand oriented wynosi 6 599 614 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 682 092 zł a 11 473 925 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 844 231 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 599 614 zł w 2020 roku.
• 2 537 258 zł w 2019 roku.
• 911 151 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand oriented wyniosła 1 929 762 zł.
a
ktywa trwałe to 569 221 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 360 541 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 929 762 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 909 456 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 020 306 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 405 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 929 762 zł w 2020 roku.
• 1 102 372 zł w 2019 roku.
• 1 119 633 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand oriented wyniosły 1 020 306 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 929 762 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 65 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 020 306 zł w 2020 roku
• 907 368 zł w 2019 roku
• 889 895 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2020 roku
• 82% w 2019 roku
• 79% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand oriented wykazała przychody na poziomie 4 589 570 zł.
Organizacja zarobiła 714 452 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 714 452 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 7471 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Brand oriented wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Nowak Paweł posiada 95 udziałów, które stanowią 81.2% firmy.
Siemasz Rafał posiada 15 udziałów, które stanowią 12.8% firmy.
Największym udziałowcem od 30.09.2021 jest Nowak Paweł kontrolujący 81% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.11.2018 do 30.09.2021 był Siemasz Rafał kontrolując 71% udziałów.
W okresie od 21.04.2018 do 09.11.2018 najwięcej udziałów posiadał Siemasz Rafał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 83%.