SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
MULTIMEDIA COMMUNICATION to firma, która specjalizuje się w tworzeniu oprogramowaniamającego na celu wspieranie projektowania oraz optymalizację budynków, uwzględniając ich zapotrzebowanie na energię. Organizacja zajmuje się zarówno analizą wpływu budynków na środowisko, jak i generowaniem certyfikatów dotyczących tego wpływu. W ofercie MULTIMEDIA COMMUNICATION znajdują się kompleksowe narzędzia do planowania zasobów materiałowych, które umożliwiają optymalizację kosztów oraz efektywności energetycznej. Dodatkowo, firma kładzie duży nacisk na tworzenie interaktywnych aplikacji 3D oraz programów e-learningowych, które wspierają edukację na temat efektywnych rozwiązań budowlanych. Organizacja współpracuje z projektantami, wykonawcami oraz instytucjami technicznymi, co potwierdza jej długie doświadczenie w branży. MONITORING DIALOGU z klientami to kolejny istotny aspekt działalności, przez co MULTIMEDIA COMMUNICATION stale poszerza swoje kompetencje i ofertę.
W skrócie
Tworzenie oprogramowania do projektowania budynków
Analiza wpływu budynków na środowisko
Generowanie certyfikatów ekologicznych
Interaktywne aplikacje 3D oraz narzędzia e-learningowe
Wsparcie dla BIM i CAD
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Multimedia communication osiągnęła 2 100 892 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 089 650 zł. Pozostałe przychody to 11 243 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 309 364 zł.
Zysk netto wyniósł 780 286 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 55 757 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 100 892 zł w 2023 roku.
• 1 946 774 zł w 2022 roku.
• 2 135 879 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 102 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 780 286 zł w 2023 roku.
• 539 741 zł w 2022 roku.
• 633 862 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia communication wynosi 8 476 553 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 151 339 zł a 21 092 349 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 969 944 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 476 553 zł w 2023 roku.
• 6 826 414 zł w 2022 roku.
• 6 053 396 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Multimedia communication wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Multimedia communication wyniosła 6 292 039 zł.
a
ktywa trwałe to 2 526 362 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 765 677 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 292 039 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 273 087 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 018 951 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 587 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 292 039 zł w 2023 roku.
• 5 372 500 zł w 2022 roku.
• 4 600 028 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 44%.
Marża netto wyniosła 37%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Multimedia communication wyniosły 1 018 951 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 292 039 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -109 824 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 018 951 zł w 2023 roku
• 879 698 zł w 2022 roku
• 1 807 990 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Multimedia communication wykazała przychody na poziomie 2 100 892 zł.
Organizacja zarobiła 862 997 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 82 711 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 780 286 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7753 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 82 711 zł w 2023 roku
• 79 093 zł w 2022 roku
• 62 660 zł w 2021 roku