MP CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000529996
NIP
5851469797
REGON
360043306

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
1,9 mln
zysk
-29 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
SOPOT
Adres
UL. ARMII KRAJOWEJ, 116
Kod pocztowy
81-824
Rejestracja
2014-11-06
Rozpoczęcie działalności
2014-11-06
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIDADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZADU BĄDŹ CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Mp creative osiągnęła 1 874 005 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 857 709 zł. Pozostałe przychody to 16 297 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 886 834 zł.
Strata netto wyniosła 29 125 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 182 543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 874 005 zł w 2022 roku.
• 1 053 983 zł w 2021 roku.
• 456 458 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -29 125 zł w 2022 roku.
• 269 740 zł w 2021 roku.
• -191 698 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mp creative wynosi 1 522 294 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 685 014 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 176 287 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 522 294 zł w 2022 roku.
• 2 040 413 zł w 2021 roku.
• 304 305 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Mp creative wyniosła 1 061 302 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 570 531 zł.
a
ktywa obrotowe to 490 771 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 253 310 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 332 704 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 920 605 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 94 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 284 548 zł w 2022 roku.
• 1 064 823 zł w 2021 roku.
• 606 146 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -9%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Mp creative wyniosły 920 605 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 284 548 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 920 605 zł w 2022 roku
• 719 758 zł w 2021 roku
• 732 534 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 121% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Mp creative wykazała przychody na poziomie 1 874 005 zł.
Organizacja zarobiła -29 125 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -29 125 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Mp creative wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kuziński Marcin posiada 800 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Kolny Piotr posiada 200 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 07.07.2017 jest Kuziński Marcin kontrolujący 80% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.06.2016 do 07.07.2017 była Ciechomska Justyna kontrolująca 40% udziałów.
W okresie od 25.09.2015 do 29.06.2016 najwięcej udziałów posiadał Kolny Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 61%.