WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja Frankiewicz transport osiągnęła 14 501 897 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 500 357 zł. Pozostałe przychody to 1540 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 546 832 zł.
Zysk netto wyniósł 953 525 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 416 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 501 897 zł w 2023 roku.
• 15 108 671 zł w 2022 roku.
• 13 189 113 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 159 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 953 525 zł w 2023 roku.
• 1 360 463 zł w 2022 roku.
• 354 066 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Frankiewicz transport wynosi 1,17 mln zł.
EBITDA Frankiewicz transport wynosi 2,05 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
194 724 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 166 104 zł w
2023 roku.
• 1 486 963 zł w
2022 roku.
• 523 358 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
342 258 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 051 305 zł w
2023 roku.
• 2 446 287 zł w
2022 roku.
• 1 483 463 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Frankiewicz transport wynosi 15 739 814 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 257 782 zł a 36 254 742 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 623 302 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 739 814 zł w 2023 roku.
• 17 056 938 zł w 2022 roku.
• 10 713 340 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Frankiewicz transport wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,41% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 695 025
zł.
Koszty operacyjne Frankiewicz transport wyniosły 13 334 252
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
615 838 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 695 025 zł w 2023 roku
• 3 351 360 zł w 2022 roku
• 2 221 212 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
•
18% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Frankiewicz transport wyniosła 4 862 473 zł.
a
ktywa trwałe to 1 962 759 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 899 714 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 862 473 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 010 376 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 852 097 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 809 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 862 473 zł w 2023 roku.
• 4 876 558 zł w 2022 roku.
• 5 000 274 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 186655.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 197076.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Frankiewicz transport wyniosły 1 852 097 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 862 473 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 38%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 307 016 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 852 097 zł w 2023 roku
• 2 819 707 zł w 2022 roku
• 4 327 830 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 38% w 2023 roku
• 58% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Frankiewicz transport wykazała przychody na poziomie 14 501 897 zł.
Organizacja zarobiła 961 902 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8377 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 953 525 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1396 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8377 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku