SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM, O ILE PROKURENT ZOSTANIE POWOŁANY. W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Promoholding services osiągnęła 177 555 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 177 544 zł. Pozostałe przychody to 11 zł.
Całkowite koszty wyniosły 141 515 zł.
Zysk netto wyniósł 36 029 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -844 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 177 555 zł w 2021 roku.
• 892 568 zł w 2020 roku.
• 2 850 409 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 36 029 zł w 2021 roku.
• 125 350 zł w 2020 roku.
• 80 776 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promoholding services wynosi 644 618 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
266 333 zł a 2 038 041 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -570 065 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 644 618 zł w 2021 roku.
• 1 451 555 zł w 2020 roku.
• 2 484 476 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promoholding services wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,060% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2021 roku.
• 0,19% w 2020 roku.
• 0,37% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promoholding services wyniosła 1 897 833 zł.
a
ktywa trwałe to 1 195 957 zł.
a
ktywa obrotowe to 701 876 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 897 833 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 509 510 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 388 322 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -274 520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 897 833 zł w 2021 roku.
• 2 097 886 zł w 2020 roku.
• 2 698 583 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promoholding services wyniosły 1 388 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 897 833 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -354 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 388 322 zł w 2021 roku
• 1 624 405 zł w 2020 roku
• 2 350 451 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2021 roku
• 77% w 2020 roku
• 87% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promoholding services wykazała przychody na poziomie 177 555 zł.
Organizacja zarobiła 39 594 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3565 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 36 029 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -4305 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3565 zł w 2021 roku
• 3910 zł w 2020 roku
• 9892 zł w 2019 roku
Organizacja Promoholding services wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Promoholding
posiada 200 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 23.12.2014 jest
Promoholding
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.06.2014 do 23.12.2014
był Chmura Ryszard
kontrolując 80% udziałów.