Organizacja Biuro reklamy gazet lokalnych osiągnęła 6 102 141 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 085 704 zł. Pozostałe przychody to 16 437 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 955 583 zł.
Zysk netto wyniósł 130 120 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 686 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 102 141 zł w 2023 roku.
• 4 904 264 zł w 2022 roku.
• 7 828 567 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -458 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 130 120 zł w 2023 roku.
• 98 314 zł w 2022 roku.
• 798 289 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro reklamy gazet lokalnych wynosi 4 994 223 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
405 648 zł a 15 255 353 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 495 221 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 994 223 zł w 2023 roku.
• 3 970 823 zł w 2022 roku.
• 9 065 106 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro reklamy gazet lokalnych wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro reklamy gazet lokalnych wyniosła 2 521 402 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 521 402 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 521 402 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 540 865 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 980 537 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 275 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 521 402 zł w 2023 roku.
• 1 831 137 zł w 2022 roku.
• 3 064 403 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro reklamy gazet lokalnych wyniosły 1 980 537 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 521 402 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 223 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 980 537 zł w 2023 roku
• 1 420 393 zł w 2022 roku
• 2 193 863 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro reklamy gazet lokalnych wykazała przychody na poziomie 6 102 141 zł.
Organizacja zarobiła 144 630 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 510 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 130 120 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1742 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 510 zł w 2023 roku
• 25 586 zł w 2022 roku
• 189 877 zł w 2021 roku
Organizacja Biuro reklamy gazet lokalnych wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 10%.