Organizacja Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe osiągnęła 24 067 371 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 951 370 zł. Pozostałe przychody to 116 001 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 980 170 zł.
Zysk netto wyniósł 4 971 200 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 969 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 24 067 371 zł w 2023 roku.
• 16 758 059 zł w 2022 roku.
• 8 680 881 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 679 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 971 200 zł w 2023 roku.
• 3 286 639 zł w 2022 roku.
• 639 469 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wynosi 6,44 mln zł.
EBITDA Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wynosi 6,66 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
884 650 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 6 436 226 zł w
2023 roku.
• 4 071 394 zł w
2022 roku.
• 796 209 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
912 222 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 6 663 982 zł w
2023 roku.
• 4 162 057 zł w
2022 roku.
• 829 395 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wynosi 47 762 010 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
11 832 294 zł a 69 596 807 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 419 355 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 47 762 010 zł w 2023 roku.
• 30 012 739 zł w 2022 roku.
• 11 576 205 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 848 880
zł.
Koszty operacyjne Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wyniosły 17 515 145
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
371 644 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 848 880 zł w 2023 roku
• 1 551 010 zł w 2022 roku
• 1 080 680 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2023 roku
•
12% w 2022 roku
•
14% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wyniosła 18 558 086 zł.
a
ktywa trwałe to 1 238 178 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 319 908 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 18 558 086 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 15 776 392 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 781 694 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 703 296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 18 558 086 zł w 2023 roku.
• 8 942 487 zł w 2022 roku.
• 5 071 614 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wyniosły 2 781 694 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 18 558 086 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 407 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 781 694 zł w 2023 roku
• 1 350 295 zł w 2022 roku
• 763 516 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wykazała przychody na poziomie 24 067 371 zł.
Organizacja zarobiła 6 551 998 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 580 798 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 971 200 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 24% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 227 803 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 580 798 zł w 2023 roku
• 784 145 zł w 2022 roku
• 157 163 zł w 2021 roku
Organizacja Przedsiębiorstwo inżynieryjno drogowe wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Roboty związane z budową dróg i autostrad".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.05%.