SUKCES MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000498704
NIP
5592041514
REGON
341542330

Podsumowanie

aktywa
1 tys.
przychód
141 tys.
zysk
16 tys.
wartość firmy
160 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
ŚWIECIE
Adres
TUCHOLSKA, 7 A
Kod pocztowy
86-105
Rejestracja
2014-02-19
Rozpoczęcie działalności
2014-03-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
leszek.narloch@sukcesmarketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sukces marketing osiągnęła 140 756 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 140 666 zł. Pozostałe przychody to 90 zł.
Całkowite koszty wyniosły 124 234 zł.
Zysk netto wyniósł 16 432 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -41 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 140 756 zł w 2021 roku.
• 267 104 zł w 2020 roku.
• 324 367 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 432 zł w 2021 roku.
• 13 516 zł w 2020 roku.
• -114 361 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sukces marketing wynosi 159 567 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 351 891 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -28 014 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 159 567 zł w 2021 roku.
• 232 131 zł w 2020 roku.
• 216 245 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sukces marketing wyniosła 1152 zł.
a
ktywa obrotowe to 1152 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1152 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -46 211 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 47 363 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -20 829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1152 zł w 2021 roku.
• 53 277 zł w 2020 roku.
• 54 965 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1,426%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -36%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 353.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sukces marketing wyniosły 47 363 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1152 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4,110%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1644 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 47 363 zł w 2021 roku
• 115 920 zł w 2020 roku
• 131 124 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1011.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4110% w 2021 roku
• 218% w 2020 roku
• 239% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sukces marketing wykazała przychody na poziomie 140 756 zł.
Organizacja zarobiła 16 432 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 432 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -825 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Sukces marketing wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Narloch Leszek posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.