MANGORA FASHION, z siedzibą w Stargardzie, to firma zajmująca się szyciem odzieżydamskiej, zwłaszcza lekkiej. Specjalizuje się w produkcji różnorodnych elementów garderoby, w tym bluzek, tunik, spodni, spódnic, t-shirtów, katan oraz żakietów. Dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości dzianin, marka wyróżnia się na rynku odzieżowym, zapewniając swoim klientom stylowe i komfortowe produkty. Działa na terenie wielu województw polskich oraz prowadzi działalność eksportową do Niemiec, zyskując uznanie w branży odzieżowej. Przez lata działalności, firma zdobyła doświadczenie i umiejętności, które pozwalają na zaspokojenie różnorodnych potrzeb klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. MANGORA FASHION wyróżnia się również proekologicznym podejściem do produkcji, gdzie stara się minimalizować wpływ na środowisko, co przyciąga świadomość ekologiczną współczesnych konsumentów.
W skrócie
Produkcja odzieży damskiej lekkiej
Szycie bluzek, tunik, spodni, spódnic
Zastosowanie wysokiej jakości dzianin
Działalność na wielu rynkach lokalnych i niemieckim
Proekologiczne podejście do produkcji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mangora fashion osiągnęła 4 317 232 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 317 053 zł. Pozostałe przychody to 179 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 286 885 zł.
Zysk netto wyniósł 30 167 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -435 521 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 317 232 zł w 2022 roku.
• 4 225 786 zł w 2021 roku.
• 4 225 786 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -31 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 167 zł w 2022 roku.
• -925 724 zł w 2021 roku.
• -925 724 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mangora fashion wynosi 3 148 221 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
149 397 zł a 10 793 079 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -524 544 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 148 221 zł w 2022 roku.
• 2 998 116 zł w 2021 roku.
• 2 998 116 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mangora fashion wynosi 0,73%. To oznacza, że firma ma szansę 0,73% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,129% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,73% w 2022 roku.
• 1,68% w 2021 roku.
• 1,68% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mangora fashion wyniosła 1 834 040 zł.
a
ktywa trwałe to 14 772 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 819 268 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 834 040 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 199 196 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 634 844 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -65 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 834 040 zł w 2022 roku.
• 1 715 919 zł w 2021 roku.
• 1 715 919 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mangora fashion wyniosły 1 634 844 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 834 040 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 77 795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 634 844 zł w 2022 roku
• 1 474 685 zł w 2021 roku
• 1 474 685 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2022 roku
• 86% w 2021 roku
• 86% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mangora fashion wykazała przychody na poziomie 4 317 232 zł.
Organizacja zarobiła 30 167 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 167 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -13 137 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku