Oferowanie odzieży dla kobiet, w tym swetrów, spodni i sukienek.
Współpraca z Natalią Siwiec jako ambasadorką marki.
Darmowa wysyłka oraz 14 dni na zwrot towaru.
Akcent na jakość oraz najnowsze modowe trendy.
BAD ICON to marka odzieżowa skierowana do kobiet, które cenią sobie nie tylko modę, ale także wyjątkowy styl i indywidualność. Sklep oferuje różnorodną gamę produktów, w tym swetry, spodnie, spódnice, bluzki, sukienki i akcesoria, które wyróżniają się na tle innych dzięki dbałości o detale oraz najnowszym trendom w modzie. BAD ICON współpracuje z uznaną przedstawicielką świata mody, Natalią Siwiec, co dodatkowo podkreśla unikalny charakter marki. Klienci mogą cieszyć się darmową wysyłką oraz możliwością zwrotu zakupów w ciągu 14 dni. Marka stawia na jakość, co w połączeniu z modnymi fasonami sprawia, że jej oferta jest atrakcyjna dla kobiet z charakterem, które chcą wyrażać siebie poprzez ubiór. Historia BAD ICON z pewnością przyciąga uwagę, bowiem łączy w sobie pasję do mody z chęcią inspirowania kobiet do wyrażania swojej odrębności poprzez styl.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bad icon osiągnęła 2 038 790 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 038 790 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 840 131 zł.
Zysk netto wyniósł 198 659 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 396 993 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 038 790 zł w 2022 roku.
• 917 067 zł w 2021 roku.
• 790 057 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 46 657 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 198 659 zł w 2022 roku.
• 112 041 zł w 2021 roku.
• 197 481 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bad icon wynosi 218 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
50 587 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 218 307 zł w
2022 roku.
• 123 122 zł w
2021 roku.
• 217 012 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bad icon wynosi 2 836 046 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
682 214 zł a 5 096 976 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 520 313 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 836 046 zł w 2022 roku.
• 1 592 763 zł w 2021 roku.
• 1 765 818 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bad icon wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Bad icon wyniosły 1 820 483
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bad icon wyniosła 1 528 731 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 528 731 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 528 731 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 909 619 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 619 112 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 251 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 528 731 zł w 2022 roku.
• 910 494 zł w 2021 roku.
• 605 369 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bad icon wyniosły 619 112 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 528 731 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 122 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 619 112 zł w 2022 roku
• 199 534 zł w 2021 roku
• 6450 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bad icon wykazała przychody na poziomie 2 038 790 zł.
Organizacja zarobiła 218 307 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 648 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 198 659 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2996 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 648 zł w 2022 roku
• 11 081 zł w 2021 roku
• 19 531 zł w 2020 roku