MEDIA PLATFORM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000489451
NIP
5213662816
REGON
147010384

Podsumowanie

aktywa
4 mln
przychód
1,2 mln
zysk
-329 tys.
wartość firmy
782 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. RESOROWA, 28
Kod pocztowy
02-956
Rejestracja
2013-12-05
Rozpoczęcie działalności
2013-12-05
Kapitał zakładowy
5300,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media platform osiągnęła 1 172 853 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 172 851 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 502 172 zł.
Strata netto wyniosła 329 321 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 390 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 172 853 zł w 2020 roku.
• 475 803 zł w 2019 roku.
• 816 011 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -108 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -329 321 zł w 2020 roku.
• 147 928 zł w 2019 roku.
• 486 626 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media platform wynosi 781 902 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 932 133 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 260 323 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 781 902 zł w 2020 roku.
• 908 916 zł w 2019 roku.
• 2 490 510 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media platform wyniosła 4 001 376 zł.
a
ktywa trwałe to 382 371 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 619 004 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 001 376 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -660 688 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 662 064 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 483 107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 001 376 zł w 2020 roku.
• 8 006 744 zł w 2019 roku.
• 3 320 840 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 73%.
Marża netto wyniosła -28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 121 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 87.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media platform wyniosły 4 662 064 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 001 376 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 381 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 662 064 zł w 2020 roku
• 8 338 111 zł w 2019 roku
• 3 800 135 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2020 roku
• 104% w 2019 roku
• 114% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media platform wykazała przychody na poziomie 1 172 853 zł.
Organizacja zarobiła -329 321 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -329 321 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Media platform wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wojcieszuk Marcin posiada 97 udziałów, które stanowią 91.5% firmy.
Największym udziałowcem od 05.12.2019 jest Wojcieszuk Marcin kontrolujący 92% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.01.2018 do 05.12.2019 był Piskała Artur kontrolując 93% udziałów.
W okresie od 30.09.2015 do 18.01.2018 najwięcej udziałów posiadała Wojcieszuk Barbara . Jej udziały w tym czasie wynosiły 99%.