Organizacja Media platform osiągnęła 1 172 853 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 172 851 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 502 172 zł.
Strata netto wyniosła 329 321 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 390 484 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 172 853 zł w 2020 roku.
• 475 803 zł w 2019 roku.
• 816 011 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -108 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -329 321 zł w 2020 roku.
• 147 928 zł w 2019 roku.
• 486 626 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media platform wynosi 781 902 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 932 133 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 260 323 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 781 902 zł w 2020 roku.
• 908 916 zł w 2019 roku.
• 2 490 510 zł w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media platform wyniosła 4 001 376 zł.
a
ktywa trwałe to 382 371 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 619 004 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 001 376 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -660 688 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 662 064 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 483 107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 001 376 zł w 2020 roku.
• 8 006 744 zł w 2019 roku.
• 3 320 840 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła 73%.
Marża netto wyniosła -28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 121 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 87.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media platform wyniosły 4 662 064 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 001 376 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 381 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 662 064 zł w 2020 roku
• 8 338 111 zł w 2019 roku
• 3 800 135 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2020 roku
• 104% w 2019 roku
• 114% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media platform wykazała przychody na poziomie 1 172 853 zł.
Organizacja zarobiła -329 321 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -329 321 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku