Prowadzenie marek: Chilli Pizza, Hokus Pokus, Coffee Point, BARLEY
Usługi dostosowane do potrzeb różnych grup klientów
Zaangażowanie w projekty europejskie
Gastro Strefa Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą, działającą na podlaskim rynku gastronomicznym od 1995 roku. Jej misją jest nieustanne dążenie do pozycji lidera w branży, co realizowane jest poprzez oferowanie szerokiego wachlarza usług gastronomicznych dostosowanych do wymagań klientów. Gastro Strefa wyróżnia się na tle konkurencji dzięki różnorodności swoją ofertą, która obejmuje prowadzenie kilku renomowanych marek: Chilli Pizza, Hokus Pokus, Coffee Point i BARLEY. Każda z tych marek charakteryzuje się unikalnym podejściem do sprzedaży, różnorodnym wystrojem oraz skierowaniem do różnych grup odbiorców. Dbałość o jakość oraz długoletnie doświadczenie zespołu stanowi fundament, na którym budowane są dalsze sukcesy firmy. Gastro Strefa nie tylko stawia na rozwój swoich lokali, ale również angażuje się w projekty wspierane przez fundusze europejskie, co podkreśla ich zaangażowanie w tworzenie pozytywnego klimatu dla biznesu oraz wzrost społeczny w regionie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gastro strefa osiągnęła 21 896 572 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 896 562 zł. Pozostałe przychody to 10 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 097 480 zł.
Zysk netto wyniósł 799 081 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 357 498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 896 572 zł w 2022 roku.
• 16 422 027 zł w 2021 roku.
• 12 275 527 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -210 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 799 081 zł w 2022 roku.
• 1 063 607 zł w 2021 roku.
• -875 297 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gastro strefa wynosi 1,08 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
160 066 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 076 953 zł w
2022 roku.
• 1 072 573 zł w
2021 roku.
• -847 352 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastro strefa wynosi 20 082 974 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 288 934 zł a 54 741 429 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 325 561 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 082 974 zł w 2022 roku.
• 17 051 128 zł w 2021 roku.
• 9 243 661 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gastro strefa wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 1,05% w 2021 roku.
• 4,81% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Gastro strefa wyniosły 20 819 609
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gastro strefa wyniosła 6 534 049 zł.
a
ktywa trwałe to 3 972 977 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 561 073 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 534 049 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 051 912 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 482 138 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 746 726 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 534 049 zł w 2022 roku.
• 7 785 372 zł w 2021 roku.
• 5 751 398 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gastro strefa wyniosły 3 482 138 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 534 049 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 398 956 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 482 138 zł w 2022 roku
• 5 320 463 zł w 2021 roku
• 4 338 096 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
• 75% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gastro strefa wykazała przychody na poziomie 21 896 572 zł.
Organizacja zarobiła 984 117 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 185 036 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 799 081 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 185 036 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku