ORION MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000480304
NIP
1132869511
REGON
146909237

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
3,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
8,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
878 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
10,4 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. NIEKŁAŃSKA, 35
Kod pocztowy
03-924
Rejestracja
2013-10-09
Rozpoczęcie działalności
2013-11-04
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
biuro@orionmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ SPÓŁKI, JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM, W RAZIE ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU. KOMPLEMENTARIUSZA REPREZENTUJE - TOMASZ GAĆ (PREZES ZARZĄDU), MARCIN TADEUSZ GAĆ (PROKURENT SAMOISTNY).
Opis
Orion Media Group to dynamiczny dom mediowy oraz agencja marketingowa, któraskutecznie wspiera swoich klientów w budowaniu obecności w internecie. Firma specjalizuje się w kompleksowym marketingu internetowym, koncentrując się na brandingu oraz generowaniu organicznego ruchu za pomocą skutecznych strategii content marketingowych oraz link buildingu. Dążąc do osiągnięcia efektywności, Orion Media Group angażuje się w projekty swoich klientów z pasją, traktując je jak własne cele. Stawiając na ludzi oraz ich rozwój, firma regularnie inwestuje w szkolenia, co pozwala jej zespołowi być na bieżąco z nowinkami w branży i dostarczać najwyższej jakości usługi. Orion Media szczególnie kładzie nacisk na profesjonalizację i etykę w prowadzeniu działań, co owocuje długotrwałymi i owocnymi relacjami z klientami. Cennym aspektem firmy jest jej elastyczność i otwartość na innowacje, co umożliwia skuteczne dostosowanie się do dynamicznych zmian w świecie marketingu cyfrowego. Od momentu założenia firma zdobyła zaufanie licznych klientów, w tym renomowanych marek, co świadczy o jej lokalnej i międzynarodowej renomie.
W skrócie
  • Dom mediowy i agencja marketingowa
  • Specjalizacja w marketingu internetowym i link buildingu
  • Budowanie obecności marki w internecie
  • Inwestycje w rozwój pracowników i ich kompetencje
  • Działania oparte na etyce i profesjonalizmie

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Orion media group osiągnęła 8 841 130 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 8 817 630 zł. Pozostałe przychody to 23 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 7 940 002 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 877 628 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 210 283 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 841 130 zł w 2022 roku.
• 4 541 039 zł w 2021 roku.
• 2 776 965 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 219 407 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 877 628 zł w 2022 roku.
• 225 001 zł w 2021 roku.
• 537 047 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Orion media group wynosi 10 355 317 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 950 720 zł a 22 102 826 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 581 823 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 355 317 zł w 2022 roku.
• 4 377 026 zł w 2021 roku.
• 4 415 073 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Orion media group wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,027% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2022 roku.
• 0,26% w 2021 roku.
• 0,07% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Orion media group wyniosła 3 076 579 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 918 551 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 158 028 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 231 678 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 267 626 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 964 052 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 769 702 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 231 678 zł w 2022 roku.
• 2 420 104 zł w 2021 roku.
• 1 822 683 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 69%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Orion media group wyniosły 1 964 052 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 231 678 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 462 138 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 964 052 zł w 2022 roku
• 1 820 555 zł w 2021 roku
• 1 268 584 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Orion media group wykazała przychody na poziomie 8 841 130 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 992 961 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 115 333 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 877 628 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 833 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 115 333 zł w 2022 roku
• 36 672 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Orion media group wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do ORION MEDIA GROUP