"CONTEXT LAB". RU-NO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000479228
NIP
5542922394
REGON
341488300

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
18 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
0
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
0
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
13 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH, 51
Kod pocztowy
85-090
Rejestracja
2013-10-02
Rozpoczęcie działalności
2013-10-25
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
www.contextlab.pl
Email
biuro@contextlab.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA SAMOISTNA
Branże
Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Działalność związana z oprogramowaniem Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność portali internetowych Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Działalność agencji reklamowych Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja "context lab". ru-no osiągnęła 0 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają stałą tendencję w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji "context lab". ru-no wynosi 13 198 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 70 388 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 198 zł w 2020 roku.
• 13 198 zł w 2019 roku.
• 13 198 zł w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów "context lab". ru-no wyniosła 17 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 17 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 17 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 597 zł w 2020 roku.
• 17 597 zł w 2019 roku.
• 17 597 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 597 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja "context lab". ru-no wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja "context lab". ru-no wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku nie zmieniają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki