Uczestnictwo w programie Google Partners Rising Stars
Wysokiej jakości usługi marketingowe
AdWebMedia to profesjonalna agencja interaktywna z siedzibą w Gdańsku, która specjalizuje się w prowadzeniu kampanii marketingowych w ramach Google Ads oraz w fotografii związanej z Google Street View. Jako uznany Partner Google, agencja wyróżnia się posiadaniem certyfikatów, które poświadczają jej umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych oraz analityki internetowej. Zespół AdWebMedia regularnie uczestniczy w szkołach i wydarzeniach branżowych, ciągle podnosząc swoje kwalifikacje oraz zdobywając nową wiedzę, co zapewnia wysoką jakość usług dostosowanych do potrzeb klientów. Agencja może pochwalić się osiągnięciem statusu Google Partner Premium, co potwierdza jej wyróżniające się dokonania oraz zaangażowanie w sektorze marketingu internetowego. Dodatkowo, jako certyfikowany fotograf Google, AdWebMedia spełnia wysokie standardy jakości oraz estetyki, co potwierdza jej miejsce w wąskiej grupie zaufanych specjalistów rekomendowanych przez Google dla potrzeb zdjęć panoramicznych i wizytówek w trybie 360 stopni.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adwebmedia.pl osiągnęła 26 011 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 26 010 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 946 zł.
Zysk netto wyniósł 3064 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4335 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 26 011 zł w 2024 roku.
• 78 563 zł w 2023 roku.
• 45 413 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3064 zł w 2024 roku.
• -2154 zł w 2023 roku.
• 721 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adwebmedia.pl wynosi 39 470 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9872 zł a 65 027 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6578 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 39 470 zł w 2024 roku.
• 59 949 zł w 2023 roku.
• 42 347 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adwebmedia.pl wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Adwebmedia.pl wyniosły 22 853
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adwebmedia.pl wyniosła 17 669 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 669 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 669 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 13 163 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4506 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2945 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 669 zł w 2024 roku.
• 15 483 zł w 2023 roku.
• 16 592 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adwebmedia.pl wyniosły 4506 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 669 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4506 zł w 2024 roku
• 5384 zł w 2023 roku
• 4339 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2024 roku
• 35% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adwebmedia.pl wykazała przychody na poziomie 26 011 zł.
Organizacja zarobiła 3154 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 90 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3064 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 90 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 73 zł w 2022 roku
Organizacja Adwebmedia.pl wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.