AdWebMedia to profesjonalna agencja interaktywna z siedzibą w Gdańsku, któraspecjalizuje się w prowadzeniu kampanii marketingowych w ramach Google Ads oraz w fotografii związanej z Google Street View. Jako uznany Partner Google, agencja wyróżnia się posiadaniem certyfikatów, które poświadczają jej umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych oraz analityki internetowej. Zespół AdWebMedia regularnie uczestniczy w szkołach i wydarzeniach branżowych, ciągle podnosząc swoje kwalifikacje oraz zdobywając nową wiedzę, co zapewnia wysoką jakość usług dostosowanych do potrzeb klientów. Agencja może pochwalić się osiągnięciem statusu Google Partner Premium, co potwierdza jej wyróżniające się dokonania oraz zaangażowanie w sektorze marketingu internetowego. Dodatkowo, jako certyfikowany fotograf Google, AdWebMedia spełnia wysokie standardy jakości oraz estetyki, co potwierdza jej miejsce w wąskiej grupie zaufanych specjalistów rekomendowanych przez Google dla potrzeb zdjęć panoramicznych i wizytówek w trybie 360 stopni.
W skrócie
Prowadzenie kampanii Google Ads
Fotografia Google Street View Trusted
Certyfikowany Partner Google Premium
Uczestnictwo w programie Google Partners Rising Stars
Wysokiej jakości usługi marketingowe
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adwebmedia.pl osiągnęła 78 563 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 78 563 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 80 717 zł.
Strata netto wyniosła 2154 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 15 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 78 563 zł w 2023 roku.
• 45 413 zł w 2022 roku.
• 57 802 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -431 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2154 zł w 2023 roku.
• 721 zł w 2022 roku.
• 14 751 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adwebmedia.pl wynosi 59 949 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 196 407 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 11 990 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 59 949 zł w 2023 roku.
• 42 347 zł w 2022 roku.
• 106 187 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adwebmedia.pl wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adwebmedia.pl wyniosła 15 483 zł.
a
ktywa obrotowe to 15 483 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 483 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 099 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5384 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 483 zł w 2023 roku.
• 16 592 zł w 2022 roku.
• 15 873 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -21%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adwebmedia.pl wyniosły 5384 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 483 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5384 zł w 2023 roku
• 4339 zł w 2022 roku
• 4340 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2023 roku
• 26% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adwebmedia.pl wykazała przychody na poziomie 78 563 zł.
Organizacja zarobiła -2154 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2154 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 73 zł w 2022 roku
• 616 zł w 2021 roku
Organizacja Adwebmedia.pl wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 13% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Dziuba Andrzej
posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.