SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI: -W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, -W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA.
Thinkmedia to firma specjalizująca się w marketingu efektywnościowym w obszarzee-commerce oraz aplikacji mobilnych. Jej misją jest maksymalizacja skuteczności działań marketingowych i biznesowych klientów w Internecie. Organizacja oferuje szeroki wachlarz usług analitycznych i doradczych, które są skierowane zarówno do przedsiębiorstw działających głównie w sieci, jak i tych, których działalność nie jest związana z Internetem. Thinkmedia wdraża autorskie narzędzia oraz strategie, aby wspierać swoich klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. W ramach działalności oferuje usługi w zakresie: email performance, Google performance, social performance oraz budowania długofalowych strategii biznesowych. Dzięki doświadczeniu swoich specjalistów, Thinkmedia potrafi dostosować kampanie do specyfiki klienta oraz rynku, co czyni ich unikalnymi na tle konkurencji. Firma przywiązuje również dużą wagę do komunikacji z klientami, dostosowując swoje działania do ich potrzeb oraz oczekiwań.
W skrócie
Usługi analityczne i doradcze dla e-commerce i aplikacji mobilnych
Zarządzanie kampaniami w Google Ads oraz PLA
Email retargeting i social media marketing
Tworzenie długoterminowych strategii biznesowych
Efektywność działań marketingowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Thinkmedia osiągnęła 46 266 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 46 266 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 274 zł.
Strata netto wyniosła 21 274 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7711 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 46 266 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3546 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -21 274 zł w 2022 roku.
• -1485 zł w 2021 roku.
• -523 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Thinkmedia wynosi 35 758 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 115 664 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5960 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 35 758 zł w 2022 roku.
• 20 870 zł w 2021 roku.
• 21 984 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Thinkmedia wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Thinkmedia wyniosła 10 466 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 466 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 466 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6552 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3914 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 466 zł w 2022 roku.
• 66 087 zł w 2021 roku.
• 67 572 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -203%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -325%.
Marża netto wyniosła -46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Thinkmedia wyniosły 3914 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 466 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3914 zł w 2022 roku
• 38 260 zł w 2021 roku
• 38 260 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2022 roku
• 58% w 2021 roku
• 57% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Thinkmedia wykazała przychody na poziomie 46 266 zł.
Organizacja zarobiła -17 360 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3914 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -21 274 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 652 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3914 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Thinkmedia wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0009%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0009%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Janik Karolina
posiada 80 udziałów, które stanowią 66.7% firmy.
Pachla Adam
posiada 40 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.