NAWI-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000467580
NIP
7343520487
REGON
122885828

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
17,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
19,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
580 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
21,9 mln
Branża główna: Transport drogowy towarów
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
PIWNICZNA-ZDRÓJ
Adres
JANA III SOBIESKIEGO, 65
Kod pocztowy
33-350
Rejestracja
2013-07-01
Rozpoczęcie działalności
2013-07-01
Kapitał zakładowy
1070000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Branże
Transport drogowy towarów Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wykonywanie instalacji elektrycznych Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Sprzedaż detaliczna ryb, skorupiaków i mięczaków prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich Magazynowanie i przechowywanie paliw gazowych Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Sprzątanie obiektów Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Działalność śródlądowych agencji transportowych Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Magazynowanie i przechowywanie towarów Wynajem i dzierżawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek Zakładanie stolarki budowlanej Przygotowanie terenu pod budowę Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność pozostałych agencji transportowych Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Roboty związane z budową dróg i autostrad Transport drogowy towarów Roboty związane z budową mostów i tuneli
Opis
  • Zakres transportu krajowego i międzynarodowego
  • Obsługuje wiele kierunków w Europie
  • Oferta dopasowana do potrzeb klientów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nawi-trans osiągnęła 19 805 729 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 19 795 590 zł. Pozostałe przychody to 10 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 19 215 976 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 579 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 647 682 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 805 729 zł w 2023 roku.
• 24 238 651 zł w 2022 roku.
• 21 425 767 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 26 429 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 579 614 zł w 2023 roku.
• 793 324 zł w 2022 roku.
• 1 027 637 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Nawi-trans wynosi 812 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Nawi-trans wynosi 1,48 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 22 279 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 812 297 zł w 2023 roku.
• 1 017 395 zł w 2022 roku.
• 1 200 872 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 28 404 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 478 435 zł w 2023 roku.
• 2 320 322 zł w 2022 roku.
• 2 472 106 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Nawi-trans wynosi 21 881 721 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 796 135 zł a 49 514 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 040 981 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 881 721 zł w 2023 roku.
• 25 261 313 zł w 2022 roku.
• 23 728 313 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nawi-trans wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 953 394 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Nawi-trans wyniosły 18 983 293 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 26% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 594 780 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 953 394 zł w 2023 roku
• 4 466 873 zł w 2022 roku
• 2 018 457 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Nawi-trans wyniosła 17 563 844 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 11 388 955 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 6 174 889 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 563 844 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 8 479 263 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 084 581 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 143 256 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 563 844 zł w 2023 roku.
• 13 848 393 zł w 2022 roku.
• 13 207 750 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Nawi-trans wyniosły 9 084 581 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 563 844 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 471 954 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 084 581 zł w 2023 roku
• 5 943 173 zł w 2022 roku
• 6 095 855 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 43% w 2022 roku
• 46% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nawi-trans wykazała przychody na poziomie 19 805 729 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 585 614 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 6000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 579 614 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -13 967 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6000 zł w 2023 roku
• 26 386 zł w 2022 roku
• 174 384 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nawi-trans wykazała zysk netto większy niż 87% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nawalany Krzysztof posiada 10700 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nawalany Marcel posiada 6420 udziałów, które stanowią 30% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nawalany Lucyna posiada 4280 udziałów, które stanowią 20% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 15.04.2016 jest Nawalany Krzysztof kontrolujący 50% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 30.04.2014 do 15.04.2016 był Nawalany Krzysztof kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 01.07.2013 do 30.04.2014 najwięcej udziałów posiadał Nawalany Krzysztof . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do NAWI-TRANS